“شش در دو” میزبان تشکل‌های دانشجویی

Print Friendly, PDF & Email

بررسی ویژگی‌های یک انتخاب موفق محور دومین ویژه‌برنامه رادیویی “شش در دو” است که با حضور جمعی از اعضا و دبیران تشکل‌های دانشجویی اجرا می‌شود.

به گزارش هشت صبح در دومین ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو»، «زهرا عظیمی» دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت، «علی بیات» عضو شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی، «حمیدرضا معروفخانی» دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و «فاطمه رجبی» عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیرامون عملکرد مجلس یازدهم و چشم‌انداز انتخابات مجلس دوازدهم به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و تأکید بر کلیدواژه بیانات معظم له در دیدار اخیرشان با جمعی از مردم کرمان و خوزستان که فرمودند «راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است» از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه انتخاباتی است.

گفت‌وگو در باب نگاه جریان‌های دانشجویی به وعده‌های انتخاباتی، معیارهای رأی‌دهندگان و مواجهه با برخی اعتراض‌ها مبنی بر عملکردهای اجرایی در روند انتخابات از دیگر موضوعات موردتوجه در برنامه رادیویی «شش در دو» است.

"شش در دو" میزبان تشکل‌های دانشجویی

گفتنی است؛ ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» کاری مشترک از خبرگزاری دانشجویان ایران (هشت صبح)، رادیو گفت‌وگو و روزنامه جام‌جم است و روزهای دوشنبه به‌صورت هفتگی در یکی از استودیوهای سازمان صداوسیما تولید و به‌صورت زنده پخش می‌شود.

برپایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید و از پخش زنده خبرگزاری دانشجویان ایران، نرم‌افزار کاربردی ایران صدا و موج اف‌ام ردیف ۵/۱۰۳مگاهرتز رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.

نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران (هشت صبح) و مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم در دسترس است.

شایان‌ذکر است سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ در اختیار مخاطبان این برنامه است تا دیدگاه و دغدغه‌های خود در خصوص این موضوع را مطرح کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا