سیاسی

شریعتی نیاسر، نماینده حامی زاکانی: جریان غربگرا و برخی مدعیان انقلاب خط تخریب آیت الله رئیسی را دنبال می کردند / مردم این افراد را به خوبی می‌شناسند / این افراد باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حامیان جریان غربگرا با همراهی  برخی از افراد در جریان انقلاب عنوان می‌کردند که دولت آقای رئیسی کارآمدی لازم را ندارد و موفقیت‌های دولت را نادیده می‌گرفتند.

مالک شریعتی نیاسر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه درباره شهید آیت الله رئیسی گفت: این حامیان جریان غربگرا با همراهی برخی از افراد در جریان انقلاب عنوان می‌کردند که دولت آقای رئیسی کارآمدی لازم را ندارد و موفقیت‌های دولت را نادیده می‌گرفتند.

وی افزود: این عده خلوص و نگاه خالصانه شهید آیت الله رئیسی را زیر سوال می‌بردند و در موضع‌گیری‌هایشان علیه فعالیت‌های آقای رئیسی اظهار نظر می‌کردند.

شریعتی خاطرنشان کرد: مردم این افراد را به خوبی می‌شناسند و نسبت به سوابق کاری و موضع‌گیری‌های آنها به خوبی و به صورت کاملاً دقیق آگاه هستند.این افراد باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا