استان ها

شرکت‌های آبفا در احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب خود را به روز کنند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی احتشامی عصر پنج‌شنبه در دیدار با مدیرعامل و معاون بهره‌برداری شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: دانش بخش فاضلاب در دنیا به طور مداوم به روز می‌شود و شرکت‌های آب و فاضلاب نیز باید در بحث احداث و ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب با این روند هماهنگ شوند.

وی بیان کرد: خوشبختانه نیروهای توانمند و بادانشی در بخش فاضلاب شرکت آبفا کردستان وجود دارد و از ظرفیت آنها به خوبی استفاده می‌شود.

احتشامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در تأسیسات فاضلاب استان کردستان بر ضرورت تداوم ارتقای فعالیت تصفیه خانه‌ها و تأسیسات فاضلاب آبفا کردستان در جنبه‌های مختلف تأکید کرد.

شرکت‌های آبفا در احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب خود را به روز کنند

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه بخش فاضلاب به طور مستقیم با بحث بازچرخانی آب و سلامت شهروندان در ارتباط است گفت: امیدواریم در دولت جدید نیز اهتمام به ارتقای بخش فاضلاب بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

محمد فرهاد با تأکید بر اینکه به دنبال ارتقای جایگاه شرکت آبفا کردستان در حوزه فاضلاب هستیم، گفت: در این راستا شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز ما را یاری داده و ان‌شالله این روند استمرار داشته باشد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفا کشور و هیئت همراه وی به همراه گرجی پور معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کردستان ضمن بازدید از تأسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب در شهرستان‌های مختلف استان، نکات لازم برای ارتقای فعالیت این مجموعه‌ها را ارائه دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا