اقتصادی

شرایط فروش KMC T۸ و KMC T۹ اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

کرمان‌موتور همراه با اعلام بخشنامه فروش خودروهای سواری، شرایط فروش KMC T8 و KMC T9 را نیز اعلام کرد. این دو خودرو پیکاپ‌های کرمان‌موتور هستند که به روش نقد و اقساط در دسترس متقاضیان قرار گرفته‌اند. کی‌ام‌سی T8 پرفروش‌ترین پیکاپ مونتاژی بازار است و بیشترین سهم را از پیکاپ‌های مونتاژی موجود در ایران دارد. متقاضیان می‌توانند این پیکاپ یا برادر بزرگ‌ترش، کی‌ام‌سی T9‌، را مردادماه ۱۴۰۳ از کرمان‌موتور خریداری کنند.

 

KMC T8 به روش نقد و اقساط در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. مشتریان می‌توانند به روش نقدی در یک مرحله این پیکاپ را خریداری کرده یا با ارائه پیش‌پرداخت ۷۰۰ میلیون تومانی، مابقی بهای خودرو را در قالب اقساط بلندمدت پرداخت کنند. درصورت خرید اقساطی KMC T8، سند خودرو تا پایان مدت اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. همچنین هزینه بیمه بدنه نیز به مبلغ پیش‌پرداخت خودرو اضافه خواهد شد.

 

کرمان‌موتور برای تشویق خریداران بسته‌های سرویس دوره‌ای را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. درصورت خرید نقدی KMC T8، هشت سرویس دوره‌ای تا ۴۰ هزار کیلومتر دریافت خواهید کرد. اگر این پیکاپ را اقساطی خریداری کنید، باتوجه‌به مدت اقساط ۴ یا ۸ دوره‌ای سرویس رایگان به شما تعلق می‌گیرد. مبلغ اقساط خودرو نیز به‌صورت چک‌های سه‌ماهه در نظر گرفته شده است.

 

شرایط فروش KMC T8:

شرایط فروش KMC T۸ و KMC T۹ اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

دیگر خودروی که در این بخشنامه فروش ارائه شده، پیکاپ اتوماتیک KMC T9‌ است. این خودرو یکی از پیکاپ‌های اتوماتیک خوش‌قیمت بازار ایران به حساب می‌آید. اختلاف قیمت KMC T8 و KMC T9، حدود ۳۰۰ میلیون تومان است. کرمان‌موتور این پیکاپ را فقط در حالت نقدی به فروش می‌رساند.

 

شرایط فروش KMC T9:

شرایط فروش KMC T۸ و KMC T۹ اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا