اقتصادی

شرایط فروش کی ام سی تی ۹ و تی ۸ از سوی کرمان‌موتور منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

کرمان‌موتور نیمه مهر ۱۴۰۳، شرایط فروش کی ام سی تی ۸ و کی ام سی تی ۹ را اعلام کرد. مشتریان می‌توانند پیکاپ‌های کرمان‌موتور را اقساطی خریداری کنند. شرایط فروش کی ام سی تی ۸ و تی ۹ هم‌اکنون در نمایندگی‌های کرمان‌موتور در دسترس است.

 

شرایط فروش KMC T8، مهر ۱۴۰۳: (قیمت‌ها به تومان هستند)

شرایط فروش کی ام سی تی ۹ و تی ۸ از سوی کرمان‌موتور منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

مشتریان می‌توانند پیکاپ KMC T8‌ را علاوه‌بر روش اقساطی، نقدی نیز خریداری کنند. للبته خرید اقساطی همیشه جذابیت بیشتری برای متقاضیان دارد. رنگ‌های ارائه‌شده در این بخشنامه فروش شامل سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری هستند. خودروها طی ۹۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده می‌شوند. اقساط به‌صورت چک‌هایی با فاصله زمانی ۳ ماه یک بار محاسبه می‌شود. تاریخ اولین چک اقساط نیز ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ اعلام شده است.

 

شرایط فروش کی ام سی تی ۹، مهر ۱۴۰۳: (قیمت‌ها به تومان هستند)

شرایط فروش کی ام سی تی ۹ و تی ۸ از سوی کرمان‌موتور منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

خرید KMC T9 فقط به روش اقساطی برای مشتریان امکان‌پذیر خواهد بود. این پیکاپ در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری و خاکستری قابل‌خریداری است. موعد تحویل این پیکاپ نیز ۹۰ روز اعلام شده است. جریمه تأخیر تحویل خودرو ۳ درصد است که ماهیانه محاسبه می‌شود.

 

KMC T9 جدیدترین محصول کرمان‌موتور در بخش خودروهای تجاری سبک به حساب می‌آید. این خودرو یک رده بالاتر از KMC T8 قرار می‌گیرد و از نظر آپشن‌ها، مشخصات فنی و طراحی ظاهری از مدل قبلی برتر است. بزرگ‌ترین نقطه قوت KMC T9، عرضه آن با گیربکس اتوماتیک است. این خودرو در کنار موتور دولیتری توربوشارژر، از گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک نیز بهره می‌برد. عرضه KMC T9 با قیمت پایین‌تر نسبت به رقبایی همچون فوتون تونلند اتوماتیک یا مکث کلوت اتوماتیک، باعث شده پیکاپ کرمان موتور رقابت را با قدرت آغاز کند. حداکثر راندمان پیشرانه KMC T9 معادل ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور است. وزن خالص این پیکاپ نیز ۱۹۷۰ کیلوگرم اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا