اقتصادی

شرایط فروش وانت نیسان بنزینی منتشر شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

شرکت زامیاد شرایط فروش وانت نیسان بنزینی را در قالب ۳ تیپ منتشر کرد. این بخشنامه فروش از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار خواهد داشت. در جدول زیر می‌توانید این بخشنامه فروش را مشاهده کنید.

 

شرایط فروش وانت نیسان بنزینی، مرداد ۱۴۰۳:

شرایط فروش وانت نیسان بنزینی منتشر شد [مرداد ۱۴۰۳]

وانت نیسان طی ۵ دهه با پیشرانه‌های مختلفی تولید شده است که درحال‌حاضر با پیشرانه ۲.۴ لیتری M24‌ عرضه می‌شود. نسخه پلاس این پیشرانه سال ۱۳۹۷ معرفی شد که در جدول پیش‌فروش نیز حضور دارد. نسخه پلاس پیشرانه M24 با ارتقا در سیستم خروجی، استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کرده است. وانت نیسان از معدود خودروهای سبک کشور است که همچنان بدون کیسه هوا برای راننده و سرنشین تولید می‌شود.

 

این خودرو پنجاهمین سالگرد حضور خود در ایران را در سال ۱۳۹۹ جشن گرفت. عرضه این وانت به بازار ایران از سال ۱۳۴۹ آغاز شده و از دهه ۱۳۶۰ تاکنون در زامیاد مونتاژ می‌شود. مدتی پیش و در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳، زامیاد از نسخه ارتقایافته این وانت رونمایی کرد. وانت نیسان بهینه با کابین بزرگ‌تر و صندلی‌های راحت‌تر، به رادار خط‌خوان مجهز شده است. البته اتاق این خودرو همچنان بدون تغییر نسبت به ۵ دهه پیش با همان فرم تولید می‌شود.

 

مراحل ثبت‌نام در بخشنامه فوق به شرح زیر هستند:

ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا، ثبت‌نام در سایت و دریافت نام کاربری و رمز عبور.

 

مراجعه به قسمت خرید خودرو و انتخاب خودرو

 

انتخاب گزینه درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

 

دریافت کد رهگیری

 

مراجعه به نمایندگی انتخاب‌شده برای تحویل مدارک و دریافت قرارداد خرید خودرو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا