اقتصادی

شرایط فروش سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد + جدول خرداد ۱۴۰۳

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش خود را برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد. شرایط فروش سایپا جهت جایگزینی خودروهای فرسوده، از نوع پیش‌فروش است. متقاضیان جایگزینی طرح خودروهای فرسوده که مطابق بخشنامه های فروش دهه مبارک فجر و نیمه شعبان (در بهمن ماه سال گذشته) پیش‌‌ثبت‌نام انجام داده بودند، شامل این شرایط می‌شوند.

 

متقاضیان برای شرکت در شرایط فروش سایپا جهت نوسازی خودروهای فرسوده، باید اطلاعات خود را در ستاد نوسازی ناوگان ثبت کرده باشند تا این ستاد اطلاعات لازم را برای سایپا ارسال کند.

 

مشتریان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ برای ثبت‌نام قطعی و پیش‌خرید محصولات سایپا فرصت دارند. آن‌ها می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان‌پذیر است. درصورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن برعهده متقاضی خواهد بود.

 

شرایط فروش سایپا برای جایگزینی خودروهای فرسوده، خرداد ۱۴۰۳:

شرایط فروش سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد + جدول خرداد ۱۴۰۳

درحال‌حاضر قیمت ساینا S با استاندارد ۸۵گانه از سوی سایپا حدود ۳۳۵ میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو در بازار آزاد با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. در سوی دیگر کوییک GX-L‌ با قیمت ۳۶۸ میلیون تومان توسط سایپا عرضه می‌شود. این خودرو در بازار آزاد ۴۲۵ میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین می‌توان گفت که پیش‌پرداخت خواسته‌شده برای ثبت‌نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، حدود نیمی از قیمت خودرو است. متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بخشی از ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه را تشکیل می‌دادند. این افراد اکنون توسط شرکت‌های مختلف فراخوان شده‌اند تا نسبت به نوسازی خودروهایشان اقدام کنند. پیش‌ازاین نیز بهمن موتور بخشنامه نوسازی خودروهای فرسوده خود را منتشر کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا