اقتصادی

شرایط فروش دنا پلاس و تبدیل به سایر محصولات اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایران‌خودرو مرداد ۱۴۰۳، برای متقاضیان خرید دنا پلاس شرایط فروش این خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت پاییز ۱۴۰۳ را اعلام کرد. در این بخشنامه از متقاضیان خرید دنا پلاس خواسته شده به‌جای این خودرو،‌ سایر محصولات ایران‌خودرو را انتخاب کنند. ۵ محصول رانا پلاس، پژو ۲۰۷ با موتور TU5، پژو ۲۰۷ با موتور TU3، سورن پلاس XU7P و سورن پلاس EF7 به متقاضیان دنا پلاس پیشنهاد شده‌اند.

 

این بخشنامه از ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ فعال شده است. درحال‌حاضر قیمت دنا پلاس ساده حدود ۵۶۲ میلیون تومان است. البته برای خرید این خودرو از بازار آزاد باید بیش از ۷۸۲ میلیون تومان هزینه کنید.

 

بازگشت سورن پلاس با موتور محبوب EF7

 

خودروهای سورن پلاس XU7P، سورن پلاس EF7، پژو ۲۰۷ با موتور TU3 و رانا پلاس به‌صورت فوق‌العاده در اختیار متقاضیان دنا پلاس قرار گرفته‌اند. شرایط فروش فوق‌العاده به معنای موعد تحویل ۹۰ روزه است. دیگر محصول موجود، پژو ۲۰۷ با موتور TU5، به‌صورت فوری و با موعد تحویل ۳۰ روزه به متقاضیان عرضه می‌شود.

 

با انتشار این شرایط فروش، ایران‌خودرو اعلام کرد سورن با موتور EF7 را به خط تولید بازگردانده است. سورن پلاس ابتدا با موتور EF7 معرفی شد اما پس از مدتی موتور XU7P‌ جایگزین آن شد و تولید سورن پلاس با موتور EF7 متوقف شد. مصرف‌کنندگان از این موضوع انتقاد کردند؛ چراکه آن‌ها به نصب موتور EF7‌ روی سورن پلاس علاقه داشتند. به‌دلیل اینکه مدت‌ها این خودرو عرضه نمی‌شد، با قیمت تقریبی ۶۹۰ میلیون تومان در بازار آزاد خریدوفروش می‌شود.

 

شرایط فروش دنا پلاس و تبدیل به سایر محصولات، مرداد ۱۴۰۳:

شرایط فروش دنا پلاس و تبدیل به سایر محصولات اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا