اقتصادی

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد. ایران‌خودرو از مشتریان خود خواسته است تا وجه موردنیاز برای خرید دنا پلاس اتوماتیک را پرداخت کنند یا آنکه یکی از خودروهای جایگزین را برای خرید انتخاب نمایند. از آنجایی که افزایش قیمت خودرو در کارخانه طی روزهای اخیر موجب اعتراض مشتریان شده است، ایران‌خودرو شرایطی را برای آن‌ها فراهم کرده تا خودروهای جایگزین را با قیمت کمتری بخرند.

 

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک و تبدیل تعهد آن به خودروهای دیگر، اردیبهشت ۱۴۰۳:

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، مشتریان می‌توانند دنا پلاس اتوماتیک را به روش نقدی یا پیش‌فروش خریداری کنند. درصورت انتخاب روش پیش‌فروش، موعد تحویل خودروی آن‌ها مهر ۱۴۰۳ خواهد بود. البته باید یادآور شویم که همانند شرایط پیش‌فروش دیگر، قیمت خودرو در این شرایط غیرقطعی است و هنگام تحویل خودرو به مشتری مشخص می‌شود.

 

متقاضیان خرید دنا پلاس اتوماتیک می‌توانند به‌جای این خودرو، تارا اتوماتیک یا رانا پلاس را نیز خریداری کنند. تارا اتوماتیک نیز همانند دنا پلاس اتوماتیک در قالب دو بخشنامه فروش فوری و پیش‌فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته است. موعد خرید فوری ۹۰ روز کاری است و درصورت پیش‌خرید، خودرو در شهریورماه ۱۴۰۳ به شما تحویل داده خواهد شد. آخرین خودروی ارائه‌شده در این بخشنامه نیز رانا پلاس است که مشتریان تنها می‌توانند به‌صورت نقدی آن را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا