اقتصادی

شرایط فروش تارا از سوی ایران‌خودرو اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایران‌خودرو برای خرداد ۱۴۰۳، شرایط فروش تارا در نسخه‌های اتوماتیک و دنده‌ای را اعلام کرد. متقاضیان خرید تارا در قالب سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲، قادر به بهره‌گیری از این بخشنامه فروش هستند. ایران‌خودرو به متقاضیان ده روز فرصت داده است تا ثبت‌نام خود را قطعی و وجه مورد نیاز را به حساب شرکت واریز کنند.

 

شرایط فروش تارا، خرداد ۱۴۰۳:

شرایط فروش تارا از سوی ایران‌خودرو اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]

همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، ایران‌خودرو دو مسیر مختلف را پیش‌روی متقاضیان تارا قرار داده است. آن‌ها می‌توانند تارا اتوماتیک و دنده‌ای را به‌صورت نقدی خریداری کنند و خودرو را طی ۹۰ روز کاری تحویل بگیرند. موعد تحویل تقریبی آن‌ها، حدود ۴ ماه بعد در مهرماه ۱۴۰۳ خواهد بود. همچنین متقاضیان می‌توانند با پرداخت نیمی از بهای خودرو، اتومبیل خود را یک‌ماه بعد در آبان ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. البته در این روش قیمت خودرو غیرقطعی است و در زمان تحویل مشخص می‌شود. ازاین‌رو امکان دارد در زمان تحویل، قیمت خودروها نسبت به زمان فعلی افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرده باشد.

 

تارا سدان ملی ایران‌خودرو و جایگزین پژو ۳۰۱ در خط تولید این شرکت است. تولید تارا از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است. این خودرو از نظر ابعاد و اندازه وضعیتی مشابه پژو ۳۰۱ دارد اما تفاوت‌های فنی در آن قابل مشاهده است. پیشرانه EC5‌ ایرانیزه که به TU5‌ پلاس شهرت دارد، قوای فنی تارا را در هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک تأمین می‌کند. تارا در نسخه اتوماتیک به گیربکس شش سرعته خودکار مجهز است و البته وزن بیشتری نسبت به نسخه دنده‌ای دارد. رقیب نزدیک تارا در بازار داخلی، شاهین سایپا است که نسبت به تارا در کارخانه و بازار ارزان‌تر فروخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا