اقتصادی

شرایط فروش ام‌وی‌ام X۳۳ کراس دنده‌ای اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

شرکت مدیران‌خودرو برای مرداد ۱۴۰۳، شرایط فروش ام‌وی‌ام X33 کراس دنده‌ای را به‌صورت نقد و اقساط اعلام کرد. مشتریان می‌توانند این خودرو را با ارائه پیش‌پرداخت ۵۰، ۶۰، ۷۰ یا ۸۰ درصدی خریداری کنند. موعد بازپرداخت اقساط خودرو نیز به تمایل مشتریان، بین یک الی پنج سال خواهد بود.

 

شرایط فروش ام‌وی‌ام X33 کراس دنده‌ای، مرداد ۱۴۰۳:

شرایط فروش ام‌وی‌ام X۳۳ کراس دنده‌ای اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

ام‌وی‌ام X33 کراس از نظر مشخصات فنی، کاملاً شبیه ام‌وی‌ام X22 پرو است. تیپ دنده دستی این خودرو به گیربکس ۵ سرعته دستی و موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز است. ام‌وی‌ام X33 کراس چهارمین نسخه از این کراس‌اوور محبوب و پرفروش در ایران به حساب می‌آید که نسبت به سه نسل پیشین خود، تغییرات بسیاری کرده است. ام‌وی‌ام X33 کراس در واقع چری تیگو ۲ پرو مدل ۲۰۲۳ است که تیپ متفاوتی از تیگو ۲ پرو یا همان ام‌وی‌ام X22 پرو به حساب می‌آید. این خودرو از نظر فنی با ام‌وی‌ام X22 پرو شباهت کامل دارد اما در بخش طراحی داخلی، طراحی خارجی و امکانات برتر است.

 

تغییرات ظاهری ام‌وی‌ام X33 کراس دنده‌ای در مقایسه با ام‌وی‌ام X22 پرو قابل‌توجه‌اند و بیننده می‌تواند تفاوت این دو مدل را تشخیص دهد. حداکثر راندمان موتور ام‌وی‌ام X33 کراس ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه ۱.۵ لیتری علاوه‌بر ایکس ۲۲، روی آریزو ۵ دنده‌ای و همچنین ام‌وی‌ام ۳۱۵ نیز نصب شده بود. البته اکنون موتور خودرو به سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها یا VVT-i مجهز شده است تا بدون استفاده از توربوشارژر راندمان بیشتری ارائه دهد. نسخه دنده‌ای ام‌وی‌ام X33‌ کراس سیستم ورود و استارت بدون کلید و دوربین ۳۶۰ درجه ندارد. بااین‌حال، سایر آپشن‌های نسخه اتوماتیک را در این تیپ نیز می‌بینیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا