اقتصادی

شرایط فروش ام‌وی‌ام به روش نقد و اقساط اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

مدیران‌خودرو شرایط فروش ام وی ام را با ۳ محصول و روش‌های فروش نقدی و اقساطی برای مرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد. این بخشنامه فروش از شنبه، ۲۰ مرداد، آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت در دسترس مشتریان خواهد بود. متقاضیان برای ثبت‌نام خودروها و بهره‌مندی از این شرایط، باید به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

خودروهای عرضه‌شده در شرایط فروش ام‌وی‌ام برای نیمه دوم مرداد ۱۴۰۳، ۳ محصول هستند: ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای، ام‌وی‌ام X33 کراس دنده‌ای و اتوماتیک و همراه آریزو ۵ فیس‌لیفت در این بخشنامه به متقاضیان عرضه شده‌اند. از بین ۴ محصول ارائه‌شده، ام‌وی‌ام X22‌ پرو دنده‌ای و ام‌وی‌ام X33 کراس دنده‌ای فقط نقدی عرضه می‌شوند.

 

ام‌وی‌ام X33‌ کراس اتوماتیک و آریزو ۵ فیس‌لیفت نیز به روش نقد و اقساط قابل‌خریداری هستند. مشتریان برای خرید اقساطی این ۲ خودرو باید حداقل ۶۰% قیمت خودرو را به‌صورت پیش‌پرداخت ارائه دهند. ۴۰% مابقی قیمت خودرو نیز در اقساط یک الی پنج‌ساله محاسبه خواهد شد. خودروها طی ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به مشتریان تحویل می‌شوند.

 

سود انصراف و جریمه تأخیر در این بخشنامه فروش ۱۲% اعلام شده است که سالیانه محاسبه می‌شود. تمامی خودروها را می‌توان در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری قابل انتخاب کرد. ارزان‌ترین خودرو در این لیست ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای است و گران‌ترین خودرو نیز آریزو ۵ فیس‌لیفت است.

 

شرایط فروش ام وی ام، مرداد ۱۴۰۳:

شرایط فروش ام‌وی‌ام به روش نقد و اقساط اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا