اقتصادی

شرایط فروش آریسان ۲ با تحویل ۳۰ روزه اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایران‌خودرو شرایط فروش آریسان ۲ را با موعد تحویل ۳۰ روزه اعلام کرد. متقاضیان برای خرید این وانت، باید مبلغ ۴۱۸ میلیون تومان را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند. وانت آریسان ۲ در رنگ‌های سفید، متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک به متقاضیان ارائه شده است. شرایط فروش آریسان ۲ از ۱۱ صبح سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ۱۴۰۳، آغاز خواهد شد و تا پایان دوشنبه، ۵ شهریور، ادامه خواهد داشت.

 

شرایط فروش آریسان ۲ ، مرداد ۱۴۰۳:

شرایط فروش آریسان ۲ با تحویل ۳۰ روزه اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

وانت آریسان ۲ یکی از محصولات موفق ایران‌خودرو در بخش خودروهای تجاری است. این محصول موفق شده تا تجربه ناموفق آریسان ۱ را از یادها پاک کند. ایران‌خودرو با ارائه اصلاحات اساسی روی محصول ناموفق خود، آریسان ۱، توانست تا این وانت را به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تجاری بازار تبدیل کند. هم‌اکنون برای خرید وانت آریسان ۲ از بازار آزاد، به ۴۲۹ میلیون تومان وجه نقد نیاز خواهید داشت. اختلاف قیمت اندک آریسان ۲ بین بازار و کارخانه، باعث شده این خودرو جذابیتی برای سودجویان نداشته باشد؛ ازاین‌رو صاحبان کسب‌وکارها بدون نگرانی می‌توانند برای خرید وانت آریسان ۲ اقدام کنند.

 

وانت آریسان ۲ همراه وانت پراید یا سایپا ۱۵۱، دو خودرو تجاری ارزان‌قیمت بازار ایران به حساب می‌آیند. آریسان ۲ نسخه بهینه‌شده آریسان اصلی است که به‌جای موتور پیکان، از موتور XU7P مشترک با پژو پارس و سورن پلاس بهره می‌برد. افزایش سطح امکانات و بهبودهای کیفی انجام‌شده در آریسان ۲، باعث شده مشتریان از این خودرو استقبال مناسبی را به عمل آورند. موفقیت و فروش بالای وانت آریسان ۲ طی سالیان اخیر باعث شد رقیب این خودرو، وانت کارا بهمن موتور، از خط تولید خارج شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا