ورزشی

شباهت یزدانی با زارع و اسماعیلی با ساروی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی برای ۴ تیم لیگ برتری که هنوز قرارداد بازیکنان خود را ثبت نکرده‌اند جریمه سنگین در نظر گرفت.

طبق اعلام سازمان لیگ، باشگاه‌های لیگ برتری می‌بایست تا ۱۴ مردادماه قرارداد حداقل ۱۶ بازیکن خود را ثبت می‌کردند که تنها سه تیم این دستورالعمل را اجرا کردند و باقی تیم‌ها دیرتر از تاریخ تعیین شده اقدام به ثبت نام بازیکنان‌شان کردند. کمیته انضباطی هم در تاریخ ۱۳ مرداد نام ۱۳ باشگاه لیگ برتری که قراردشان را ثبت نکرده‌اند اعلام کرد. در همین راستا فرشید طاهری، مدیر نقل و انتقالاتی سازمان لیگ گفت درصورتی که باشگاه‌ها تا پایان مهلت داده شده اقدامی در این خصوص انجام ندهند، کمیته انضباطی اعلام کرده جریمه حداکثری برای باشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

طلای المپیک ساروی پس گرفته می‌شود؟/ شکایت الکسانیان و ارمنستان به IOC

آرتور آلکسانیان و کمیته المپیک ارمنستان به شدت به نتیجه کشتی ورزشکار کشورشان با محمدهادی ساروی اعتراض کردند.

کاروان ارمنستان در المپیک پاریس بدون مدال طلا ماند و تنها سه نقره و یک برنز کسب کرد اما مسئولان ورزشی ارمنستان به نتیجه فینال آرتور آلکسانیان و محمد هادی ساروی اعتراض دارند. کمیته ملی المپیک ارمنستان خواستار بررسی نتیجه فینال این مبارزه شده است.

اولتیماتوم کمیته انضباطی به قراردادهای صوری/ دردسر بزرگ استقلال در هفته اول

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اثبات عقد قرارداد صوری بین باشگاه و بازیکن، باشگاه با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی و بازیکن با ۲ سال محرومیت از فعالیت ورزشی مواجه خواهد شد.

ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی در نشست خبری مربوط به دستورالعمل انضباطی جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد : در مورد قراردادها باید چند نکته را بگویم که اول از همه ضرورت فسخ و ثبت قرارداد در سازمان لیگ است که الزاما باید در سازمان لیگ ثبت شود. دوم، ضرورت مهلت ثبت نام بازیکنان لیگ برتر است که به باشگاه‌ها فرصت ۲۰ روزه داده شد تا در زمان معین شده ۱۶ بازیکن خود را ثبت کنند، در غیر این صورت باشگاه لیگ برتری ۵ میلیارد و لیگ یک ۳ میلیارد تومان جریمه می‌شود.

صدرنشینی عموزاد و نزول زارع در رنکینگ کشتی آزاد/ دومی یزدانی پس از رمضانف

رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان اعلام شد.

اتحادیه جهانی کشتی در پایان بازی‌های المپیک پاریس رنکینگ برترین آزادکاران جهان را اعلام کرد. در رده‌بندی جدید برترین آزادکاران جهان، در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد با کسب مدال نقره المپیک از رده دوم به رده نخست رنکینگ صعود کرد و کیوکای ژاپنی نیز با کسب مدال طلای المپیک در جایگاه دوم قرار گرفت.

تقلبی باورنکردنی؛ راه‌حل باشگاه‌ها برای دور زدن سقف بودجه!

هر چند مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در سال‌های اخیر با تصویب قوانینی از جمله دستورالعمل سقف بودجه باشگاه‌ها سعی کرده‌اند جلوی هزینه‌های بی‌رویه در فوتبال را بگیرند، اما برخی باشگاه‌ها در این سال‌ها از انواع ترفندها برای دور زدن این قوانین استفاده کرده‌اند. در همین راستا خبرنگار ایسنا به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد چگونه برخی باشگاه‌های لیگ برتری می‌توانند با تقلبی جدید، قرارداد بازیکنان گران‌قیمت‌شان را تا ۷۰% کمتر از میزان واقعی‌ در سازمان لیگ ثبت کنند.

ورود تیم ملی کشتی آزاد به ایران/ ناراحتی خبرنگاران از یزدانی و زارع!

دو چهره شاخص تیم ملی کشتی آزاد ایران بی‌توجه به درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه و پاسخگویی به سوالات، فرودگاه را ترک کردند. تیم ملی کشتی آزاد ایران دقایقی پیش با استقبال مردم وارد فرودگاه امام خمینی شد.

در شرایطی که تعداد زیادی از خبرنگاران برای پوشش مراسم استقبال از کشتی گیران و گفتگو با ملی پوشان کشتی آزاد ایران راهی فرودگاه بین المللی تهران شده بودند، حسن یزدانی و امیرحسین زارع بدون مصاحبه با خبرنگاران از فرودگاه خارج شدند که این اقدام آن ها با ناراحتی خبرنگاران مواجه شد.

اصلاح آئین‌نامه مسابقات لیگ برتر فوتبال/ بازی رو در رو ملاک تعیین تیم قهرمان

آئین نامه برگزاری مسابقات لیگ‌های باشگاه‌های فوتبال کشور در برخی موارد اصلاح شد.

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: آئین نامه برگزاری مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی کشور در برخی موارد اصلاح شد که این تغییرات به تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رسیده که از طریق سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال استانی ابلاغ شد.

سعید اسماعیلی و هادی ساروی در رده نخست برترین فرنگی‌کاران جهان

رنکنیگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان اعلام شد.  اتحادیه جهانی کشتی در پایان بازی‌های المپیک پاریس رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان را اعلام کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی پس از درخشش در بازی‌های پاریس و کسب مدال طلای المپیک به رده نخست رنکینگ رسید و علیرضا مهمدی نیز با کسب مدال نقره المپیک در رده دوم وزن ۸۷ کیلوگرم جای گرفت. در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمدهادی ساروی با کسب مدال طلای المپیک در صدر قرار گرفت و امین میرزازاده نیز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم پس از کسب مدال برنز المپیک به رده چهارم رنکینگ رفت.

عموزاد: هنوز دلیل باختم را پیدا نکرده‌ام/ برمی‌گردم و جبران می‌کنم

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران گفت: هنوز دلیل باختم در فینال المپیک را پیدا نکرده‌ام.

رحمان عموزاد عصر چهارشنبه پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد به ایران در جمع خبرنگاران، گفت: خدا را شکر خیلی خوشحالم که مدال‌آوری کردم. حس خیلی خوبی است که موفق شدم دل مردم را شاد کنم و این موضوع بالاترین لذت را برای من دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا