ورزشی

شاهکار زوج رویایی لبران و استفن/ صعود آمریکا به فینال با کام‌بک در کوارتر آخر

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم ملی بسکتبال آمریکا با کسب پیروزی سخت مقابل صربستان، به فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، که از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شب (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) برگزار شد که تیم ملی آمریکا، در یک بازی بسیار سخت موفق شد در یک بازی سخت با حساب ۹۵ – ۹۱ از سد تیم قدرتمند صربستان عبور کند.

صرب‌ها این بازی را برخلاف انتظارات بسیار بهتر از آمریکا شروع کردند و کوارترهای اول، دوم و سوم را به ترتیب با نتایج ۲۳-۳۱، ۲۰-۲۳ و ۲۰-۲۲ بردند تا ۶۳ – ۷۶ از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند.

اوج کار آمریکا اما کوارتر چهارم و پایانی بازی بود که با درخشش استفن کری و جوئل امبید، ۳۲-۱۵ کوارتر چهارم را برد تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری پیروز این بازی سخت شود. 

این بازی برای اولین بار در المپیک ۲۰۲۴ بود که آمریکا در کوارتر چهارم از حریف خود عقب بود، اما نهایتا موفق شد کام‌بک زده و از این شکست فرار کند. آمریکا با این برد حریف فرانسه در فینال المپیک شد.

شاهکار زوج رویایی لبران و استفن/ صعود آمریکا به فینال با کام‌بک در کوارتر آخر

در پایان این بازی، استفن کری فوق ستاره تیم ملی آمریکا با کسب ۳۶ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس گل و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۳۸ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

لبران جیمز نیز با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و یک توپ ربایی، ضمن ثبت تریپل دبل، تاثیرگذاری ۳۳ را داشت تا به این ترتیب، زوج رویایی لبران و استفن، از باخت آمریکا جلوگیری کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا