شاهد شرایط دردناکی در غزه هستیم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری، با اشاره به تحولات غزه، اظهار داشت: شاهد شرایط دردناکی در غزه و در پی حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه این روزها تاریخ بیش از ۷۰ ساله اشغال صهیونیست‌ها در غزه در حال تکرار است و با واکنش طبیعی مردم فلسطین مواجه هستند.

سخنگوی وزارت خارجه بیان داشت: امروز فریاد شجاعت مردم فلسطین را از زبان دختران مظلوم فلسطین و چهره‌های خونین مردم غزه را مشاهده می‌کنیم. ملت‌های جهان می‌بینند در ورای شعارهای حقوق بشر چه چهره دروغینی نهفته است. امروز در روز جهانی غذا صهیونیست‌ها کودکان فلسطین را از ابتدایی‌ترین نیازها محروم کرده است.

کنعانی عنوان کرد: جای بسی تأسف است که کسانی‌که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، امروز چشمان خودشان را بر اینگونه حقایق و تصاویر بسته اند.

وی با طرح این سوال که آیا حقوق بشر شامل حال مردم غزه و فلسطین می‌شود، افزود: آنانی که پرچم دروغین حقوق بشر را در دست گرفته اند باید پاسخ ملت‌های دنیا و افکار عمومی را بدهند. امروز نقاب از چهره دروغین حامیان رژیم صهیونیستی برداشته شده است.

کنعانی گفت: مسؤولیت کشورهایی که در کنار رژیم صهیونیستی قرار دارند به همان اندازه مسؤولیت رژیم صهیونیستی در جنگ غزه است.

در حال تکمیل…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا