سیاست‌های جدید دولت باعث ریزش قیمت ارز می‌شود/ کمبود ارز نداریم

Print Friendly, PDF & Email

طغیانی در گفتگو با مهر:

سیاست‌های جدید دولت باعث ریزش قیمت ارز می‌شود/ کمبود ارز نداریم

سیاست‌های جدید دولت باعث ریزش قیمت ارز می‌شود/ کمبود ارز نداریم

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً سیاست‌های ارزی جدید دولت به مرور اثر خودش را در کاهش نرخ ارز می‌گذارد.

مهدی طغیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی شاهد تأثیر سیاست‌های ارزی جدید دولت مانند فعالیت مرکز مبادله ارز و طلا بر کاهش نرخ ارز خواهیم بود، اظهار داشت: برای آنکه سیاستی به ویژه در زمینه اقتصادی تأثیر خودش را در عمل نشان دهد، مقداری زمان می‌برد و اینکه زمان آن چند روز باشد، بستگی به نحوه اجرای آن دارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا سیاست‌های ارزی دولت باعث کاهش نرخ ارز خواهد شد، گفت: قطعاً این سیاست‌ها به مرور اثر خودش را در کاهش نرخ ارز می‌گذارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار است کمیته‌ای نظارتی از سوی مجلس با هدف نظارت بر اقدامات دولت برای کنترل بازار تشکیل شود و ما هم در این زمینه اقدامات نظارتی خود را انجام می‌دهیم تا شرایط بازار ارز بهتر شود.

وی اظهار داشت: به اعتقاد بنده تلاطم‌های بازار ارز بیشتر هیجانی و روانی است، چرا که ما مشکلی از لحاظ درآمد ارزی و کمبودی از این حیث نداریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا