وزیر کشور در گفتگو با مهر: سپاه همچنان در صف مبارزه با تروریسم خواهد بود وزیر کشور در واکنش به طرح پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پرافتخار و با عزت ما همچنان در صف دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم خواهد بود. احمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، […]

وزیر کشور در گفتگو با مهر:

سپاه همچنان در صف مبارزه با تروریسم خواهد بود

سپاه همچنان در صف مبارزه با تروریسم خواهد بود

وزیر کشور در واکنش به طرح پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پرافتخار و با عزت ما همچنان در صف دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.

احمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به طرح پارلمانی اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران، اظهار داشت: این موضوع بیشترین ضرر را متوجه خود اروپا خواهد کرد، چرا که آنها هستند که امروز بیشترین نفع را از مبارزات ضدتروریستی سپاه در منطقه برده‌اند.

وی با طرح این سوال که چطور می‌شود یک دستگاه نظامی کشور را تروریست خطاب کرد، تصریح کرد: اقدام اروپا نشان‌دهنده افول عقلانیت آنهاست؛ بنابراین مقامات اروپایی در اظهارات مختلف خود نشان داده‌اند که این تصمیم‌شان احساسی و ناشی از ورود جریانات ضدانقلابی است که آنها را فریب داده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد: طبیعی است که سپاه پرافتخار و با عزت ما همچنان در صف دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم خواهد بود و این اتفاقات اثری در عملکرد سپاه نخواهد گذاشت.

وحیدی با بیان اینکه سپاه در قلب مردم ما جای دارد، گفت: طرح پارلمانی اروپا سپاه پاسداران را بیش از پیش در میان مردم کشور محبوب‌تر خواهد کرد.