سپاه با قدرت راه خود را ادامه می دهد

وحیدی در واکنش به طرح پارلمان اروپا:

سپاه با قدرت راه خود را ادامه می دهد

سپاه با قدرت راه خود را ادامه می دهد

وزیر کشور با بیان اینکه تروریست اعلام کردن سپاه نشان دهنده اوج درماندگی و نادانی است گفت: برای سپاه بزرگ ما طرح این موضوع هیچ نگرانی ای ندارد و سپاه کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت برق توسط وزارت نیرو صورت می‌گیرد. گرم نگه داشتن خانه‌ها اولویت اصلی دولت است و طبیعتاً متناسب با آن مدیریت می‌شود جاهای دیگر هماهنگ با آن کارها را تنطیم کنند. ممکن است باز هم چند روزی در بهمن ماه طبق پیشبینی دچار سرما شویم که ان شاءالله مدیریت صورت خواهد گرفت و مدام دچار مشکل نشوند. اما آنچه که مرتب مورد تاکید است بهینه سازی مصرف و کاهش و رعایت مصرف از سوی مردم عزیز است.

وی عنوان کرد: مدیریت برق هم توسط عزیزان در وزارت نیرو صورت می‌گیرد و اصل ماجرا این است که برای رفاه عزیزان و شهروندان و گرم نگاه داشتن خانه‌های مردم این اولویت اصلی دولت است و متناسب با آن مدیریت می‌شود که جاهای دیگر هماهنگ با این کارها را تنظیم کنند.

وزیر کشور در رابطه با تغییرات استانداران گفت: آنهایی که در برنامه تغییر بودند عوض شدند و ما روال جاری ارزیابی عملکرد را داریم و بر اساس آن نتایج ارزیابی‌ها به موقع و در وقت خودش تصمیم می‌گیریم.

وحیدی در رابطه با طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه تصریح کرد: سپاه یک نیروی مهم، ارزشمند و اساسی در کشور ما است که تمام ظرفیت خود را برای دفاع از کشور و مردم به کار گرفته و در همه حوزه‌ها در صحنه حضور دارد. اینکه عده‌ای در غرب بخواهند چنین کارهای خارج از همه اصول حقوق بین الملل را انجام دهند و یک نیروی اصلی را به عنوان تروریست بنامند نشان دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی در آنها است.

وی اضافه کرد: همچنین نشان می‌دهد آنها فکر می‌کنند با این کارها سپاهی که در دل مردم جا دارد و با تمام قدرت در خدمت مردم است را تضعیف کنند که غلط است. سپاه مهمترین نیروی ضد تروریست است که در رأس آن شهید سلیمانی به عنوان نماد برجسته مبارزه با تروریست است حضور دارد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جریاناتی که این روزها از تروریست حمایت می‌کنند مانند رژیم صهیونیستی و آمریکا، می‌خواهند این نیرویی که بیشترین مقابله را با تروریست در دوران حیات خود داشته است و ضد تروریستی عمل می‌کند را تروریست خطاب کنند و نشان دهنده اوج درماندگی و نادانی آنها است و برای سپاه بزرگ ما این موضوع هیچ نگرانی‌ای ندارد و آنها کار خود را با قدرت ادامه می‌دهند.

وحیدی همچنین در مورد فیلتر اینترنت گفت: اینترنت کلاً فیلتر نیست و دو سکو که بیشتر مورد بحث است مربوط به سکوهای اینستاگرام و واتساپ است که قبلاً هم اعلام شده آنها باید به وزارت ارتباطات ما تعهد بدهند و مادامی که آن تعهدات داده شود در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق گزارش وزارت ارتباطات هنوز تعهدات مورد نیاز داده نشده است و ما جز این دو سکو فیلتر خاصی نداریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا