سپاه باید از دستاوردهای انقلاب با نگاه پیشرونده حفاظت کند

Print Friendly, PDF & Email

استاندار خراسان رضوی:

سپاه باید از دستاوردهای انقلاب با نگاه پیشرونده حفاظت کند

سپاه باید از دستاوردهای انقلاب با نگاه پیشرونده حفاظت کند

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: سپاه باید از دستاوردهای انقلاب با نگاه پیشرونده حفاظت کند چنان که تا به حال هر کجا مشکلی وجود داشته است با حضور سپاه شاهد برطرف شدن چالش و مشکل بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری ظهر شنبه با حضور در قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه در مشهد، ضمن عرض تبریک روز پاسدار اظهار کرد: سعی شده مدیریت کارها در استان با نگاه متصل بودن و فرهنگ مبتنی بر پاسداری باشد زیرا نگاه رهبر انقلاب به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه با پیشروندگی و قراول بودن در کسب دستاوردهای جدید و حل مشکلات بوده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از جمله اقدامات انجام شده سپاه، فعالیت در حاشیه شهر مشهد و در مناطقی مانند شهرک رضوی و اسماعیل آباد است که هم اکنون نسبت به گذشته، مشکلات کمتری دارند و لازم است تا قرارگاه شهید برونسی اقدامات تأثیرگذار بیشتری در آینده این مناطق داشته باشد.

وی گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی استان، حاکی است که با توجه به تجارب این قرارگاه، می‌توان ظرف ۲ سال آینده، این جاده‌ها را آسفالت کرد همچنین پنج درصد از روستاهای استان در حوزه شبکه آبرسانی دچار مشکل هستند که قرارگاه ثامن می‌تواند در این زمینه نیز یاری رسان باشد.

نظری به جنگ روانی دشمن در حوزه اقتصادی اشاره کرد و افزود: دشمن با ایجاد عملیات روانی در حوزه اقتصادی و ایجاد تورم در حال بر هم زدن تعادل روانی مردم در کشور است که باید بتوانیم در این عرصه هم نقشه دشمن را با شکست روبه رو کنیم.

اهدای ۳۵۰ جهیزیه به زوجین

سردار سرتیپ قربان محمد اشعری، سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیز در این نشست اظهار کرد: هفته گذشته کار بزرگی در موضوع تنش آبی در سراسر کشور رخ داد و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکتهای آبفا جهاد آب‌رسانی به روستاها را به عنوان یک ابرطرح در کشور عملیاتی کردند.

سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) بیان کرد: در مجموع بیش از ۵۰ هزار نفر از جمعیت روستایی سه استان خراسان در قالب این ابر طرح از نعمت آب شرب سالم پایدار بهره مند شدند.

وی ادامه داد: همچنین حدود ۳۵۰ جهیزیه به زوجین در هفته گذشته اهدا و با همکاری برخی از افراد خیّر هزینه درمان حدود ۲ هزار نفر نیز تأمین شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا