ورزشی

سوریان: اسکان کشتی‌گیران در خارج دهکده تدبیر خوبی بود

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

نایب رییس فدراسیون کشتی از آمادگی کامل کشتی‌گیران ایران برای حضور در المپیک پاریس خبر داد و گفت: امیدوارم شاهد اهتزاز پرچم ایران در المپیک باشیم.

به گزارش ایسنا، حمید سوریان در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در هتل محل اقامات این تیم در پاریس، گفت: المپیک با همه رویدادهای ورزشی تفاوت دارد. امیدوارم خدا کمک کند تا بچه‌ها به موفقیت برسند. تا اینجای کار همه چیز خوب پیش رفته و انشاءالله بچه‌ها در شرایط ایده‌آل پا به رقابت بگذارند و بهترین نتایج را کسب کنند.

نایب رییس فدراسیون کشتی، درباره اسکان کشتی‌گیران المپیکی ایران در هتلی خارج از فضای دهکده المپیک و تاثیر این موضوع بر نتایج کشتی گیران، خاطرنشان کرد: صد درصد این کار مفید است. با توجه به اخباری که از وضعیت دهکده بازی‌ها منتشر شده، اسکان در هتل تدبیر خوبی بود. من تجربه حضور در ۳ المپیک را دارم اما فقط در المپیک لندن به مدال رسیدم و در ۲ المپیک دیگر موفق نشدم و فضای پر استرس دهکده بازی‌ها در آن تاثیر داشت.

او خاطرنشان کرد: تدبیر خیلی خوبی شد و بچه‌ها در این فضا با آرامش تمرینات خود را دنبال می‌کنند. با تلاش فدراسیون، کادر فنی و بچه‌ها، شرایط مهیاست، هر چند المپیک میدان سختی است و همه رقیبان برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌آیند.

دارنده ۷ طلای جهان و المپیک در پایان گفت: برنامه‌ریزی فدراسیون و مجموعه ورزش کشور این بوده که در المپیک به نتیجه برسیم. ورزش ایران تا به امروز موفق به کسب مدال المپیک نشده اما امیدوارم در روزهای آینده پرچم کشورمان به اهتزاز دربیاید و شاهد کسب مدال باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا