ورزشی

سن سیروس به هفته اول لیگ برتر می‌رسد؟/ مدیرعامل ملوان: فکر نمی‌کنم چمن ما از نقش جهان بدتر باشد

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

مدیرعامل ملوان به خبرنگار ایسنا گفت که تمام تلاش خود را می‌کند که ورزشگاه سیروس قایقران مشکلاتش بر طرف شود تا ملوان بتواند در آن ورزشگاه میزبان رقبای خود در لیگ برتر باشد.

به گزارش ایسنا، ورزشگاه سیروس قایقران یکی از ورزشگاهایی بود که ستاد استاندارسازی ورزشگاه‌ها از آن ایراد گرفته است که این ایرادات چمن استادیوم، ورود و خروج اتوبوس و جایگاه تماشاگران  و نور و … بود. باشگاه ملوان که در هفته نخست باید میزبان گل‌گهر سیرجان باشد در تلاش است که ورزشگاه سن سیروس را به شرایط مطلوب برساند تا مشکلی برای میزبانی نداشته باشد. با توجه به اینکه احتمال دارد که ورزشگاه سیروس قایقران نتواند مجوز میزبانی در هفته اول را دریافت کند، مدیران باشگاه ملوان استادیوم سردار آزادگان قزوین را به عنوان دومین ورزشگاه برای میزبانی در لیگ برتر انتخاب کردند.

با توجه به این که شمس آذر قزوین در هفته نخست میزبان استقلال است و این دیدار در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می شود، احتمال کمی وجود دارد که ملوان هم بتواند در بازی نخست خود مقابل گل‌گهر در ورزشگاه سردار آزادگان میزبانی کند، در نتیجه باید در هر چه سریع‌تر ایرادات ورزشگاه سیروس قایقران را برطرف کند. 

رامبد رشیدی مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت و گو با ایسنا گفت: جایگاه تماشاگران، ورود و خروج اتوبوس، چمن و نور ورزشگاه اشکالاتی است که داوود رفعتی رئیس کارگروه ستاد استاندارسازی گرفته است. قسمت عمده‌ای از جایگاه تماشاگران ایرادش بر طرف شده و ما در حال بر طرف کردن باقی مشکلات ورزشگاه سیروس قایقران هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این استادیوم مجوز میزبانی را از ستاد استاندارسازی ورزشگاه‌ها دریافت کنیم. یکی دیگر از ایرادات استادیوم انزلی چمن آن بود که فکر نمی‌کنم چمن ورزشگاه سن سیروس از چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان بدتر باشد ولی باز هم در تلاش هستیم تا آن را به شرایط مطلوب برسانیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا