ورزشی

سمیعی: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ مشهد و اراک اولویت ما برای بازی با پیکان است

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم.

به گزارش ایسنا، فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، پس از برد استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان تمام تلاش خود را کردند، خسته نباشید می‌گوییم، از هولدینگ خلیج فارس، دکتر علی عسگری بقیه دوستان هم تشکر می‌کنم. به امید خدا بچه‌ها در بازی پایانی هم با تمام قدرت ظاهر می‌شوند و ببینیم چه می‌شود. بالاخره مسابقات ادامه دارد و امید هنوز هست. باید ببینیم در بازی آخر چه می‌شود.

او درباره محل بازی پایانی لیگ برابر پیکان که گفته می‌شود در دستگردی است، گفت: هنوز مشخص نشده ولی قرار دست اعلام شود. بازی قبلی حریفان ما مقابل پیکان با حضور تماشاگران برگزار شده است.

او در مورد شکایت باشگاه استقلال از دو داور لیگ برتری گفت: خیر! کذب است، هیچ چیزی ابلاغ نشده است.

سمیعی در خصوص اینکه چهره غمگینی دارد و به نظر می‌رسد امیدش را از دست داده، گفت: نه! وقتی شما هوادار-مدیر باشید نتایج روی شما اثر خواهد گذاشت. به امید خدا تا آخرین ثانیه برای قهرمانی خواهیم جنگید و تمام تیم و همینطور من روز شنبه با انرژی بازی خواهیم کرد. 

«نظر استقلال برای میزبانی پیکان در کدام شهر است؟» سمیعی در پاسخ به این سوال گفت: شهرهای مشهد و اراک در اولویت بود ولی مهم است در جلساتی که برگزار می‌شود تصمیم چه باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا