ورزشی

سعید اخباری: وزیر ورزش به VAR نظارت کند

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال چادرملو از چمن ورزشگاه تختی انزلی گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال چادرملوی یزد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی در لیگ برتر اظهار کرد: در ابتدای صحبت‌های خود به آقای دنیامالی بابت انتخابشان به عنوان وزیر ورزش تبریک می‌گویم. اگر بخواهم خواهشی از ایشان داشته باشم این است که به ساختار رشته فوتبال ورود کنند. ایشان اشراف خوبی به فوتبال دارند چون سال‌ها در باشگاه ملوان حضور داشته‌اند.

او ادامه داد: در دو بازی گذشته همه دیدند که چقدر از اشتباهات داوری متضرر شدیم و خواسته بنده از ایشان این است که در بحث VAR و اجرای عدالت برای همه تیم‌ها یک نظارت ویژه داشته باشند. بدون صحبت‌های من هم مطمئن هستم ایشان ورود خواهند کرد. این جدولی که قرار است بعد از یک فصل عملکرد تیم‌ها را نشان دهد یک جدول ناعادلانه خواهد بود. در دو بازی خاص هفته سیستم کمک داور ویدئویی باشد و بقیه تیم‌ها نظاره‌گر باشند مطمئنا حق خیلی تیمها ضایع خواهد شد. امیدوارم VAR برای همه تیم‌ها باشد.

اخباری افزود: به آقای مازیار زارع تبریک می‌گویم چون جایشان در این تیم و لیگ برتر خالی بود. چه زمانی که ملوان در لیگ دسته اول بود و با حضور ایشان در دو بازی گذشته دیدیم که ملوان چه تیم بسیار خوبی است. بازی سختی در پیش خواهیم داشت. زمین تختی انزلی چیزی که من در بازی مقابل گل‌گهر دیدم شرایط خیلی جالبی نبود. امیدوارم زمین بهتر شده باشد چون می دانم ملوان روی زمین، بهتر بازی می کند. 

سرمربی چادرملو درباره غایبان تیمش در بازی فردا هم بیان کرد: در بازی فردا بازیکنان زیادی را در اختیار نخواهیم داشت. رضا محمودآبادی، سعید محمدی و حجت صدقی که در بازی قبلی مصدوم شد و رضا دهقان ۴ بازیکن تیم هستند که در بازی فردا نیستند. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا