سرپرست نساجی: زمان ما محدود است اما احتمال دارد انتخاب جانشین رحمتی تا نیم فصل طول بکشد

Print Friendly, PDF & Email

حمیدرضا بایندریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هشت صبح، درمورد جدایی مهدی رحمتی از نساجی، اظهار داشت: با توجه به استعفای رحمتی پس از بازی مقابل استقلال به‌ صورت‌ توافقی از هم جدا شدیم. 

وی درمورد شرایط انتخاب سرمربی و اینکه شنیده می‌شود هواداران این تیم تمایل زیادی به بازگشت ساکت الهامی دارند، گفت: انتخاب سرمربی بحثی نیست که بخواهیم درموردش احساسی تصمیم بگیریم. باید نشست‌هایی را برگزار کرده و بررسی‌های فنی را انجام بدهیم اما تاکنون نه تنها با ساکت الهامی بلکه با هیچ گزینه دیگری حرف نزده‌ایم.

سرپرست باشگاه نساجی درمورد احتمال هدایت این تیم تا پایان نیم فصل توسط دستیاران مهدی رحمتی، توضیح داد: به هرحال این نفرات جزء کادرفنی و در کنار تیم هستند. با همام مسئولیت‌های قبلی به کارشان ادامه می‌دهند.

بایندریان درمورد احتمال انتخاب سرمربی جدید تا بازی با هوادار، توضیح داد: فکر نمی‌کنم تا آن زمان به جمع‌بندی برسیم اما جلساتی برگزار خواهیم کرد.

وی درخصوص تمایل باشگاه نساجی به انتخاب سرمربی خارجی، عنوان کرد: سرمربی خارجی هم جزء گزینه‌های ما است اما تاکنون نفر خاصی مدنظر قرار نگرفته است.

سرپرست نساجی درپاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد سرمربی جدید این تیم تا پایان نیم‌فصل انتخاب نشود: هر احتمالی وجود دارد‌‌. احتمال دارد این موضوع قبل یا تا پایان نیم فصل طول بکشد زیرا هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. البته باید زمان را هم مدیریت کنیم.

بایندریان درمورد دلیل نتیجه نگرفتن رحمتی در نساجی، گفت: او زحمات زیادی کشید و تلاشش را کرد. تیم خوبی هم بست اما برخی اتفاقات دست به دست هم داد تا نتیجه مطلوب گرفته نشود. 

وی درخصوص اینکه رضا حدادیان پیش از بازی با استقلال مدعی شد با وجود نتایج ضعیف تیم بار دیگر سرمربی را تغییر نمی‌دهند، عنوان کرد: اکنون که خود رحمتی استعفا کرده و باشگاه هم با توجه به شرایط موجود به تصمیم او احترام گذاشت. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نساجی به ثبات برسد زیرا به این تیم خوب ایمان داریم‌. خیلی امیدواریم به شرایط خوب بازگردیم.

سرپرست نساجی درپاسخ به این سوال که آیا تیم برای نیم فصل با نظر سرمربی جدید تقویت می‌شود، تصریح کرد: صد در صد همین اتفاق می‌افتد اما باید ابتدا درمورد سرمربی جدید به جمع‌بندی برسیم. اضافه شدن بازیکن جدید هم با نظر کادرفنی جدید خواهد بود.

بایندریان درمورد احتمال بقای نساجی در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: صد در صد این اتفاق می‌افتد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا