سرلشکر باقری: جبهه مقاومت صهیونیست‌ها را از بین خواهد برد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

برنا: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق زیارت مضجع شریف شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نصیب من شده است.

وی ادامه داد: این روزها روزهایی است که همه دنیا شاهد هستند نهالی را که شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری تبدیل شده، مقاومت می‌کند و صهیونیست‌ها را از بین خواهد برد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: هر سال و هر روزی که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد جایگاه رفیع این شهید بزرگوار بیشتر روشن می‌شود و جای خالی این شهید عزیز بیشتر نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما در نیروهای مسلح و همه جوان‌هایی که وارد نیروهای مسلح می‌شوند، شهید حاج قاسم سلیمانی را یک الگو و اسوه برای خود می‌بینند که باید در مسیر او گام بردارند و تلاش کنند که مانند او بشوند، ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها برای جوانان و مردم ایران که برای همه آزدی‌خواهان جهان اسوه و الگوی بزرگی خواهد بود.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد، بیان کرد: دشمنان بدانند که جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند نشست و اجازه نخواهند داد نهادی از استکبار باقی بماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا