سیاسی

سردار نقدی عروج «محمد حسین دریس» را تسلیت گفت – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بسیجی محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با صدور پیامی عروج شهادت گونه دانشجوی جهادگر، مخلص و خستگی ناپذیر «محمد حسین دریس» را تسلیت گفت.

سردار نقدی عروج شهادت گونه «محمد حسین دریس» را تسلیت عرض کردند

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یُهَاجِرْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یَجِدْ فِی الْأَرْضِ مُرَاغَمًا کَثِیرًا وَسَعَهً ۚ وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا

«و هر کس در راه خدا (از وطن خویش) هجرت کند در زمین، برای آسایش و گشایش امورش، جایگاه بسیار خواهد یافت. و هر گاه کسی از خانه خویش برای هجرت به سوی خدا و رسول بیرون آید و در سفر، مرگ وی فرا رسد اجر و ثواب چنین کسی بر خداست و خدا پیوسته آمرزنده و مهربان است.»

عروج شهادت گونه مجاهد فی سبیل‌الله، دانشجوی جهادگر، مخلص و خستگی ناپذیر «محمد حسین دریس» که در مسیر خدمت به محرومان به لقای پروردگار رسید ما را داغدار کرد.

جوانی عمیقاً مومن و ولایتمدار و با بصیرت که همه وجود خود را وقف آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده بود و خدا خواست او را که به حضرت علی اکبر (ع) تاسی کرده بود در مسیر جهاد و در ایام شهادت آن حضرت با پیکر خونین بپذیرد.

اینجانب این مصیبت را به رهبر بزرگوارمان، به همه جوانان جهادی و خانواده محترم آن عزیز تسلیت عرض می‌کنم. ما امروز دو داغ داریم؛ غم از دست دادن یک عنصر موثر در خدمت‌گذاری محرومان و بسیج سازندگی و غم از دست دادن برادر و همکاری که قرار بود به‌زودی به جمع سبز پوشان سپاه بپیوندد و ما را از همکاری نزدیک‌تر بهره‌مند کند.

خداوند انشاءلله این ضایعه را به فضل و کرم خود جبران کند و به خانواده بزرگوار این شهید خدمت که گوهری درخشان را تقدیم اسلام کردند، صبر و اجر وافر عطا فرماید.

انه ولی النعم

محمد رضا نقدی
۲۸ تیرماه ۱۴۰۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا