سردار قاآنی: مقاومت فلسطین برخی روزها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهد

Print Friendly, PDF & Email

هشت صبح: فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آنچه شما اساتید دانشگاه خوب به آن آگاه هستید و باید برای جوانان آن را تبیین کنید این است که بالاترین سلاح شهید سلیمانی منطق او بود.

سردار اسماعیل قاآنی در افتتاحیه طرح ملی «اعتلاء»؛ تعالی بخشی مسئولین و استادان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیاری از جنایتکاران مانند آن‌ها که شهید سلیمانی را به شهادت رساندند می‌خواستند بگویند زور و قدرت شهید سلیمانی به تیر و تفنگ و موشک اوست. اما آنچه شما خوب به آن آگاه هستید و باید برای جوانان آن را تبیین کنید این است که بالاترین سلاح شهید سلیمانی منطق او بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: شهید سلیمانی در هر میدانی با حرف منطقی وارد می‌شد. اگر طرف مقابل منطق را می‌پذیرفت، دعوایی نداشت اما چون طرف‌های مقابل او گردن‌کلفت بودند نمی‌خواستند حرف حقیقی را بپذیرند و می‌خواستند به همه تعرض کنند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به دیگران می‌آموخت که چگونه وارد این میدان شوید، گفت: شهید سلیمانی به همه آموخت که اگر دشمن منطق سرش نمی‌شود و می‌خواهد از طریق اعمال قدرت و زور حرف خود را به کرسی بنشاند راه برخورد با دشمن چگونه است. به همین دلیل چنین شخصیتی برای دشمن قابل تحمل نبود.

سردار قاآنی با اشاره به عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها تصریح کرد: مقاومت فلسطین برخی از روزها بیش از ۳۰ عملیات علیه عناصر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام می‌دهند. این منطقه زمین و جغرافیای مردم فلسطین بوده و به زور از آن‌ها گرفته شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ سال است که نسل اندر نسل فلسطینی‌ها را می‌کشند و اکنون هم شهید می‌دهند. اما با عزت از حقوق، سرزمین و مطالبات خود دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: قطعاً به حول و قوه الهی این مسیر موفقیت و پیروزی نهایی برای فلسطینی‌ها خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا