سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه آماده هستند

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه آماده هستند

سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه آماده هستند

تایباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه، آماده هستند که با جانفشانی از حدود و مرزهای کشور دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر سه شنبه در بازدید از تیپ ۳۷۷ هجومی شهید حبرانی مستقر در مرز دوغارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش با عنایت الهی آماده دفع هرگونه تهدید از سوی دشمنان را دارد و امنیت را در مرزها برقرار می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حضور یگان‌های ارتش در مرزهای کشور به منظور تأمین امنیت پایدار است.

وی بیان کرد: استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست؛ بلکه به منظور اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

حیدری گفت: یگان‌های لشکر ۷۷ خراسان قرارگاه شمالشرق ارتش در مرزهای شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل مشغول حفاظت و حراست هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: در این مرزها اشرار و قاچاقچیان به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل در گذشته تعرضاتی را داشتند و قاطعانه جواب گرفتند.

وی تصریح کرد: پیام کلی برای دشمنان این است که اگر خطایی انجام دهند، تومار عمر آن‌ها در کسری از زمان درهم خواهد پیچید.

گفتنی است؛ بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش در شهرستان تایباد و حضور در جمع سربازان تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید حبرانی مستقر در مرز دوغارون محور اصلی بازدید و سفر امیر سرتیپ حیدری به شهرستان تایباد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا