استان ها

سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت موج‌های ضعیف و ناپایدار طی امروز و فردا شنبه در ارتفاعات نیمه شرقی و جنوبی استان، اظهار داشت: شرایط جوی در بیشتر مناطق طی ۲۴ ساعت آینده همچنان به صورت رشد ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در مناطق مستعد شرقی بارش رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت تا بعدازظهر سه‌شنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود، خاطرنشان کرد: از بعدازظهر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا پایان هفته پیش رو سامانه فعال بارشی جدیدی در استان اصفهان خواهم داشت که از سمت مناطق غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین یک تا سه درجه سلسیوس افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بادرود با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و شاهین‌شهر و میمه با کمینه دمای یک درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا