استان ها

سارق خوشه‌های خرما در طبس دستگیر شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسنی صبح سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت خوشه‌های خرما از معابر جلوی منازل، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ عباس پور پس از انجام کار اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی سارق خوشه‌های خرما را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با اشاره به اینکه سارق در بازجویی‌های پلیس به ۲ فقره سرقت خوشه‌های خرما از معابر جلوی منازل شهرستان طبس اعتراف کرد، افزود: متهم به همراه پرونده به مراجعه قضائی معرفی و با توجه به فروش خرماهای مذکور خسارت آن توسط سارق به مالباختگان پرداخت شد.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه واحدهای انتظامی این شهرستان از ابتدای شروع فصل برداشت خرما گشت زنی هدفمند بیشتری در اطراف باغات کشاورزی داشته‌اند لذا از شهروندان و کشاورزان خواست به طور مستمر از محصولات کشاورزی خرما و پسته تا پایان فصل برداشت، سرکشی داشته باشند و ضمن تمهیدات ایمنی لازم برای جلوگیری از سرقت، هرگونه تردد مشکوک را سریعاً به تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

دستگیری ۲ سارق و کشف اموال مسروقه در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی در تشریح این خبر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان فردوس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ اسلامیه شهرستان فردوس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، موفق به کشف اموال مسروقه و شناسایی ۲ نفر سارق شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۲ فقره سرقت تجهیزات انتقال نیرو و محصول باغ پسته اعتراف کردند که متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیس توجه ویژه ای داشته باشند و در صورت هرگونه موارد مشکوک سریعاً با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا