ساخت ۴۵۰۰ واحد مسکن ملی در اندیشه

Print Friendly, PDF & Email

پس از اتمام مسکن مهر در شهر جدید اندیشه، برنامه ساخت ۲۵۰۰ واحد اقدام ملی نیز در این شهر آغاز شده و قرار است ساخت ۲۰۰۰ واحد دیگر تا ابتدای سال آینده آغاز شود.

به گزارش هشت صبح، در شهر جدید اندیشه در استان تهران مجموعا ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر اجرا شد که تمامی آنها در سال‌های گذشته افتتاح شد. هم اکنون در این شهر واحد مسکن مهر باقی مانده‌ای وجود ندارد.

اوایل سال ۱۳۹۸ و پس از اتمام طرح مسکن مهر طرح ساخت حدود ۲۵۰۰ واحد اقدام ملی در این شهر جدید آغاز شد که انتظار می‌رفت تا سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد. با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح اقدام ملی با نهضت ملی مسکن تلفیق شد.

آن‌طور که مدیرعامل شرکت عمران اندیشه اعلام کرده، ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح شده و ۹۰۰ واحد دیگر نیز که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

از ۲۵۰۰ واحد مذکور ظاهرا ۶۰۰ واحد دیگر به صورت خودمالکی با تعهد ساخت به متقاضیان واگذار شده است. با توجه به محدودیت زمین که در شهر جدید اندیشه وجود داشت، پروژه‌های اجرا شده در این شهر در قالب مشارکت با بخش خصوصی در حال اجراست.

علاوه بر این، طبق اعلام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه، ۲۰۰۰ واحد جدید نیز در مشارکت با بخش خصوصی تا ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا