استان ها

زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان بیان کرد: خروجی این جلسات باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم، افزود: متأسفانه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است.

شعبانی ادامه داد: مراکزی که امروز به اسم اردوگاه‌های تربیتی از آن یاد می‌شود، تنها کاربرد تفریحی دارند و تربیت محور نیستند.

وی تصریح کرد: ایجاد اردوگاه تربیتی در همدان هم در سند فرهنگی به آن تأکید شده و هم در مصوبات سال گذشته آمده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: ظرفیت‌هایی که امروز در اختیار نهادها و ادارات مختلف می‌باشد، همه متعلق به مردم و جوانان این شهر است و هیچکس مالک آن نیست.

شعبانی گفت: یکی از مراکز بهزیستی در محدوده عباس‌آباد سالیان سال متروکه بود که در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی این ظرفیت شناسایی شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه مصوب شود، این اردوگاه اگر به مزایده گذاشته شود، زیر نظر بهزیست و در اختیار توانیابان و نسل جوان باشد.

شعبانی با بیان اینکه این مرکز باید به اردوگاه تربیتی برای استفاده جوانان تبدیل شود نه صرفاً باغ تفریحی، گفت: وجود خوابگاه دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان دانشگاه زینب کبری (س) است که باید فکر جدی برای آن شود.

وی افزود: امامزاده خضر (ع) و مزار مطهر شهید گمنام در منطقه کوی خضر دارای ظرفیت فرهنگی خوبی است که باید زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا