زنگ خطر رونق گیشه سینما با نوستالژی دوره پهلوی
اینکه همین فضا در سینمای ایران نیز در قالب یک کمدی متکی بر آن نوستالژیها و شوخی با ماجرای آهنگهای اجباری داریوش اقبالی در تمجید شاه اینچنین میفروشد و ارائه چنین تصویرسازی در داخل نیز با همراهی متولیان فرهنگی و سینمایی کشور همراه میشود، برای هر آنکه دل در گرو این نظام داشته باشد، یک نگرانی جدی در پی خواهد داشت؛ اینکه سینمای ایران به ویژه فیلمهای انقلابی در رقابت با این کمدی، حرفی برای گفتن نداشتند، مساله دیگری است که به صورت مجزا به دلیل آن میپردازیم.