ورزشی

زلزله اول در تیم‌ملی کشتی/ چه کسی استقلال را نجات داد؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، جوایز اندکی برای تنها مسابقه بین‌المللی شمشیربازی بزرگسالان ایران در نظر گرفته شده است و به نظر می‌رسد این رقابت‌ها همچنان مورد استقبال نباشد.

شمشیربازی ایران چند سالی است یک مسابقه بین المللی ستلایت در اسلحه سابر برگزار می‌کند. این مسابقات در اصفهان برگزار می‌شد و بیژن سرهنگ‌پور پیشکسوت شمشیربازی به یاد فرزند مرحومش جوایز این  مسابقات را  پرداخت می‌کرد و مسابقات هم در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است.

اختصاصی ایسنا/ پژمان درستکار جدی‌ترین گزینه جانشینی محسن کاوه

قرار است جانشین محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد طی روزهای آتی معرفی شود.

پژمان درستکار آذر سال گذشته به دلایل نامشخص از هدایت تیم ملی کشتی آزاد در فاصله ۸ ماه مانده به المپیک پاریس استعفا داد و این استعفا نیز با توجه به روحیات علیرضا دبیر بلافاصله مورد قبول رییس فدراسیون کشتی قرار گرفت تا محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۲۴ انتخاب شود.

یک سال محرومیت برای دوومیدانی بحرین به دلیل رسوایی دوپینگ

انجمن دو و میدانی بحرین (BAA) به مدت یک سال از مسابقات تحت پوشش فدراسیون جهانی دوومیدانی محروم شده است.

به گزارش ایسنا، بحرین تا سال ۲۰۲۷ نمی‌تواند از ورزشکاران خارجی در تیم خود برای رقابت‌های دوومیدانی استفاده کند و تنها  می‌تواند ۱۰ ورزشکار را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۵ به میدان بفرستد. همچنین تا ژوئن سال آینده حق حضور در هیچ رویداد دوومیدانی را نخواهد داشت.

قوی‌ترین، سریع‌ترین و بالاترین مردان المپیک پاریس

لاشا تالاخادزه وزنه‌بردار گرجستانی، نوا لایلز دونده آمریکایی و آرماند دوپلانتیس پرنده سوئدی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان قوی‌ترین، سریعترین و بالاترین مردان المپیک که شعار معروف بازی‌های المپیک است دست یافتند. در ادامه فیلم رقابت این ورزشکاران در المپیک پاریس را ببینید.

مارتینس همچنان پایبند به رونالدو

سرمربی تیم ملی پرتغال درباره آینده کریستیانو رونالدو مهاجم ۳۹ ساله در تیم ملی این کشور اظهار نظر کرد.

یورو برای پرتغال با تصمیم مارتینس برای ساختن تیم حول محور رونالدو آغاز شد. کریس رونالدو ۳۹ ساله در این مسابقات ۴۸۶ دقیقه بازی کرد ولی نتوانست گلزنی کند. با این حال روبرتو مارتینس همچنان به دنبال استفاده از این بازیکن است.

کناره گیری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد/ محسن کاوه: پول دادند تا در فضای مجازی من را بزنند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ضمن تایید کناره گیری خود از هدایت تیم ملی، گفت: برخی ها در این ۸ ماه هر کاری می توانستند کردند تا تیم ملی نتیجه نگیرد.

محسن کاوه در گفتگو با ایسنا، با تایید خبر ایسنا مبنی کناره گیری از هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، اظهار کرد: حقیقت امر این است که از فضای پیرامون کشتی و حرف و حدیث های بوجود آمده دیگر خسته شده ام و شرایط روحی ام به شکلی است که نمی توانم به کار در تیم ملی ادامه بدهم. از کشتی بخاطر این حاشیه ها و حرف و حدیث ها و تهمت زدن ها دیگر زده شدم. من همیشه با کشتی بوده و هستم و به همان باشگاه کشتی برمی گردم و سعی می کنم با همه توان به نوجوانان و جوانان کشتی ایران خدمت کنم.

ویدیو/ دبل رضاییان استقلال را به بازی برگرداند

رامین رضاییان موفق شد برای دومین بار و باز هم از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کند تا نتیجه مساوی شود.

کارشناسی داوری دیدار استقلال و ملوان

حیدر سلیمانی معتقد است که تمام تصمیمات کوپال ناظمی حتی بدون کمک VAR درست بود.

خلاصه بازی استقلال ۲ – ۲ ملوان

تیم فوتبال استقلال در دومین هفته لیگ برتر برابر ملوان با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

نکونام: تیم ما کامل نیست/ از بچه‌ها راضی هستم

استقلال و ملوان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان ۲ بر یک به پیروزی رسیدند. جواد نکونام، سرمربی استقلال می‌گوید تیم‌اش کامل نیست و این موضوع به او ضربه زده است.

VAR مانع شکست استقلال در قزوین/ سپاهان صدرنشین باقی ماند

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پنجشنبه با چهار دیدار آغاز شد که تنها گل‌گهر سیرجان توانست ۳ امتیاز را کسب کند. رقابت‌های این هفته امروز با ۴ دیدار به پایان رسید و سپاهان به صدرنشینی ادامه داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا