رییس شورای اطلاع رسانی دولت: رییس جمهور بزرگواری کردند و در جلسه {با فعالان حزبی} شرکت کردند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

جماران: رییس شورای اطلاع رسانی دولت – در حاشیه حضور خبرنگاران درباره نشست رییس جمهور با فعالان حزبی گفت: این ابتکار رییس جمهور بعد از فرمایش حضرت آقا بود که فرمودند انتخابات باید پرشور برگزار شود. رییس جمهور بزرگواری کردند و در جلسه شرکت کردند.

او افزود: جلسه خیلی خوبی بود و همه دسته‌ها و شخصیت‌هایی که مربوط به جریان‌های سیاسی آمدند همه آمدند مباحث بسیار خوب و صریح بود و پیشنهاد‌های خوبی مطرح شد انتقاد و بحث آزاد هم شد رییس جمهور هم شندیند و جمع استفاده کردند. یک جلسه کم نظیری بود و نمونه مشابهی در این سال‌ها ندیده بودم رییس جمهور هم همه صحبت‌ها را شنیدند و آنچه که گفته شد و انتظار این بود که همه کمک کنند تا به جامعه امید بدهیم و این در دستور کار اصلی است. تلاش‌ها این است که امید تقویت شود و در مقابل  آن فضایی که دشمن تلاش دارد القا کند و سیاهنمایی نماید همه از این اقدامات پرهیز کنند تا فضا به سمت امید برود.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه گفت: این گفتگو‌ها باید ادامه یابد. همه جریان‌های سیاسی بدانند هر کسی که دلسوز امروز و دیروز ایران است و دلش برای ایران اسلامی به یک معنا می‌تپد کمک کنند کشور از مشکلاتی که پیش رو دارد عبور کند و راهش هم امید است. در عین این که ما حرف همدیگر را می‌شنویم، اگر نقطه اشتراک ما حل مسائل کشور و تقویت جریان امید باشد، می‌توان به این هدف رسید.

او با بیان این که “در این جلسه بعضی اعضا پیشنهاد‌های خوبی داشتند و امیدوارم بتوانیم این را ادامه بدهیم و این نشست‌ها را تداوم یابد. ”  افزود: امیدوارم این اتفاق بیفتد. منطقش این است که این نشست‌ها ادامه یابد. جریان‌های سیاسی، دلسوز کشور هستند البته در این کشور همه گروه‌ها مسئولیت‌هایی در دوره‌هایی داشته اند و همه در این قضایا و مشکلاتی که به وجود آمده به یک معنا دخیل هستند بنابراین همه باید کمک کنند از مشکلات عبور کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا