ورزشی

رییس جمهور ایران روی تشک کشتی/ یک خبر بد و یک خبر خوب برای استقلالی‌ها

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، ۲۲ ورزشکار ایرانی در بازی‌های المپیک توانسته‌اند برای ایران مدال طلا بگیرند. سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک از امشب (جمعه) به طور رسمی افتتاح می‌شود. کاروان ایران برای نوزدهمین بار در المپیک شرکت می‌کند.

ایران در هجده دوره گذشته که در این بازی‌ها حضور داشت، ۲۴ مدال طلا، ۲۳ نقره و ۱۹  برنز گرفته است.

مقصد بازیکنان زیر ۲۵ سال کجاست؟

باشگاه‌ها یارگیری خود در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال را شروع کردند و در این بین چند بازیکن زیر ۲۵ سال به تیم‌های مطرح پیوسته‌اند که می‌تواند نکته مثبت و قابل اهمیتی باشد.

رویه تیم فوتبال سپاهان در این فصل از نقل و انتقالات تغییر کرده است. این تیم به جای جذب بازیکنان مطرح و گران‌قیمت، به سراغ جوانان با استعداد رفته تا بدین ترتیب سال‌ها ترکیب خود را بیمه کند.

محرومیت ورزشکار فرانسوی از افتتاحیه المپیک به خاطر حجاب

دونده سرعت فرانسه اعلام کرد به خاطر حجاب از حضور در مراسم افتتاحیه منع شده است.

سونکامبا دونده سرعت فرانسه اعلام کرد به خاطر حجاب از حضور در افتتاحیه المپیک منع شده و کمیته المپیک فرانسه نیز اعلام کرد در صدد پیدا کردن راه حلی در این زمینه است. این عضو ۲۶ ساله که در ماده ۴۰۰ متر در المپیک رقابت خواهد کرد گفت: فکر کنید شما برای المپیکی که در کشورتان برگزار می شود انتخاب شده اید ولی حق حضور ندارید.

شکایت رسمی آرژانتین به فیفا به خاطر عجیب ترین بازی المپیک

فدراسیون فوتبال آرژانتین در بیانیه ای از شکایت رسمی خود به کمیته انضباطی فیفا به خاطر اتفاقات دیدار برابر مراکش خبر داد. تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ به شمار می آید این رقابت ها را با شکست آغاز کرد.

 اولین بازی المپیک ۲۰۲۴ به عجیب‌ترین بازی تاریخ المپیک تبدیل ‏شد و تیم ملی فوتبال المپیک آرژانتین در این بازی عجیب و غریب با نتیجه دو بر یک برابر مراکش شکست خورد.

مشکل سربازی مدافع استقلال حل شد

مشکل سربازی مدافع تیم فوتبال استقلال حل شد.

ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش استقلال از شنبه در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

میزبانی بد پاریس از المپیکی‌ها/ مربی ایران: آب کم است اتوبوس‌ها پنجره و کولر ندارند

ورزشکاران در دهکده بازی‌های المپیک پاریس با مشکلات تغذیه و حمل و نقل مواجه هستند و از شرایط دهکده رضایت ندارند. 

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از فردا جمعه افتتاح می‌شود. با وجود اینکه هنوز بازی‌ها به طور رسمی آغاز نشده اما ورزشکاران از جمله ایرانی ها در دهکده با مشکلاتی مواجه شده‌اند. 

اولین ورزشکار ایران در المپیک پاریس مسابقه داد/ رتبه ۲۸ مبینا فلاح در مقدماتی تیروکمان

تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک پاریس در مرحله تعیین رنکینگ در رتبه ۲۸ قرار گرفت.

مبینا فلاح تنها نماینده تیراندازی با کمان زنان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس قبل از افتتاحیه رسمی این مسابقات از ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه چهارم مرداد در مقابل حریفان خود دست به کمان شد.

محرومیت ۶ جلسه‌ای بازیکن استقلال تایید شد

کمیته استیناف آرای خود را درباره پرونده های مختلف صادر کرد.

کمیته استیناف آرای خود را درباره چهار پرونده مختلف صادر کرد.

*در خصوص استیناف آقای مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت بازیکن مذکور به شش جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی بدلیل انجام مصاحبه بعد از بازی پیکان و استقلال و بیان مطالبی توهین آمیز به ارکان فدراسیون فوتبال با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.

کاروان ۲۲ نفره ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

تعداد سهمیه کاروان ایران برای حضور در مراسم افتتاحیه و رژه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد. 

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس جمعه پنجم مرداد ساعت ۹ شب به وقت ایران آغاز می‌شود. این مراسم برای اولین بار در رودخانه سن برگزار می‌شود و کشورها در قایق رژه می‌روند. 

تصاویری از حضور رئیس‌جمهور در اردوی تیم‌های ملی کشتی

رییس جمهور ایران از تمرین تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران بازدید کرد. مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب امروز پنجشنبه در کمپ تیم های ملی کشتی حاضر شد. 

لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس + تصاویر

لباس کاروان ایران در مراسم رژه افتتاحیه المپیک پاریس و گرمکن در زمان اهدای مدال مشخص شد.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس فردا ( جمعه) با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز می‌شود. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا