رییس‌جمهور فردا متروی پرند را افتتاح می‌کند – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران درباره افتتاح متروی پرند، گفت: رئیس‌جمهور فردا (پنجشنبه) متروی پرند را افتتاح خواهد کرد. شهر جدید پرند با توجه به جمعیت‌پذیری بسیار بالا، دسترسی مشکلی به شهر تهران دارد. از حدود ۱۳-۱۴ سال قبل این پروژه آغاز شد و متأسفانه با سرعت کمی پیش می‌رفت.

منصوری بیان کرد: رئیس‌جمهور در بازدید سال گذشته دستور داد که در اسرع وقت این پروژه تکمیل شود. دولت حدود هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه کرد و به لطف خدا فردا با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در این سفر بیش از ۴ هزار واحد مسکونی تازه تکمیل شده در اختیار مردم شهرستان رباط کریم و شهر پرند قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان البرز، خاطر نشان کرد: هفته آینده رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان البرز سفر خواهند کرد. حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و حدود ۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به این استان تزریق شده که تحولات خوبی در استان اتفاق افتاده است.

منصوری تصریح کرد: روز گذشته در نشست با فعالان اقتصادی و عمرانی تصمیمات خوبی اتخاذ شد که با حضور رئیس‌جمهور برخی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد. حدود ۷ کیلومتر از کمربندی شهید سلیمانی که کمربندی شمالی شهر کرج است، به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: پروژه‌های آب، فاضلاب و تصفیه خانه‌های مهمی در استان البرز به بهره برداری رسیده است. پروژه‌های مسکن و پروژه‌های اقتصادی هم در دستورکار قرار دارد. رئیس‌جمهور نشستی نیز با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران استان البرز خواهند داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: از پروژه‌های بسیار مهمی که در ادامه نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و به بهره‌برداری و به سامان رساندن پروژه‌های معطل مانده است، پروژه بیمارستان شهید سلیمانی فردیس است. فردیس شهرستانی با ۷۰۰- ۸۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد هرگونه تخت بیمارستان است. رئیس جمهور در سفر اول بازدیدی از این مجموعه داشت.

وی با اشاره به بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی در فردیس، گفت: با دستور رئیس جمهور بعد از سال‌ها کار این بیمارستان با سرعت انجام شد و به بهره‌برداری رسید و امیدواریم در سفر هفته آینده با حضور رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت این پروژه هم به بهره‌برداری و افتتاح برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا