اقتصادی

رگبار باران و رعدوبرق در استان‌های شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، با گذر متناوب امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور طی امروز (شنبه) در برخی مناطق واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، دامنه های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین البرز، تهران و سمنان، ابرناکی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعدوبرق همراه با وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز در ساعات بعد از ظهر در شمال هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور ادامه خواهد داشت.

فردا (یکشنبه) در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی و دامنه های جنوبی البرز این وضعیت ادامه خواهد داشت و در جنوب شرق کشور علاوه بر مناطق ذکر شده در غرب هرمزگان و جنوب شرق فارس نیز رگبار و رعد و برق رخ می دهد.

دوشنبه در غرب گیلان، مازندران، شرق تهران و شمال سمنان، همچنین در شمال و غرب هرمزگان، جنوب غرب کرمان، جنوب و غرب فارس ابرناکی و رگبار پراکنده و خفیف رخ می دهد. سه شنبه و چهارشنبه مقدار بارش در همین مناطق افزایش می یابد.

تا روز دوشنبه در برخی نقاط شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شمال غرب، غرب، نواحی مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی، در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

دریای خزر و دریای عمان تا دوشنبه مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد و احتمال رگبار باران همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۵ و کمینه دمای آن ۲۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا