رژیم صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای بشریت است

مدیر شبکه قدس ترکیه:

رژیم صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای بشریت است

رژیم صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای بشریت است

اردبیل- مدیر شبکه قدس تی.وی کشور ترکیه گفت: رژیم صهیونیستی برای کل بشریت تهدیدی بزرگ است و اتحاد جهانیان زمینه از بین رفتن این رژیم جعلی را فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدین شیرین ظهر پنجشنبه در آئین بزرگداشت ۱۹ ژانویه روز آذری‌های مسلمان جهان در اردبیل اظهار کرد: ما به تبعیت از امام خامنه‌ای، بسیجی‌وار در صحنه دفاع از مکتب اسلام و اهل بیت حاضر هستیم و ذره‌ای از ایمان، اعتقاد و باور خود در دفاع از مظلوم و محکوم کردن ظالمان عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی از مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان یاد کرد و گفت: مقام معظم رهبری با فرمایشات تاریخی خود سعی می‌کند تا همچنان راه عزتمند امت اسلامی را چون مشعلی درخشان نمایان کرده و حرکت در این مسیر را با قوت قلب بیشتر تداوم ببخشیم.

مدیر شبکه قدس تی.وی کشور ترکیه گفت: همه امت اسلامی از اقوام و گروه‌های مذهبی مختلف، امت واحد هستند و سعی آنها بر این است تا با چشم واقع‌بینانه و بصیرت دشمنان خود به ویژه رژیم صهیونیستی را بیشتر شناخته و اجازه حضور آنها را در سرزمین آذری‌نشین و امت اسلامی ندهد.

شیرین افزود: قطعاً پیروزی انقلاب اسلامی از نیل تا فرات و از حجاز تا سایر کشورهای اسلامی ادامه خواهد داشت و روزی زیر بیرق اسلام منسجم و متحد زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می‌آوریم.

وی از ۱۹ ژانویه به عنوان روز عزت و شرف آذری‌ها یاد کرد و ادامه داد: آذری‌های ایران و منطقه آذربایجان و قفقاز اسباب عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و مقاومت آنها در طول تاریخ به ویژه شکستن سد کمونیسم و سایر رژیم‌های الحادی کاملاً چشمگیر و شایسته است.

شیرین ادامه راه شهدا به ویژه شهید سلیمانی را با تأسی به مکتب امام حسین (ع) یادآور شد و خاطرنشان کرد: ملت امام حسین (ع)، ملت عزتمندی است که هرگز ذلت را نمی‌پذیرد.

وی از رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی و اسباب خفت بشریت یاد کرد و گفت: برای آزادی قدس شریف همه باید منسجم باشیم تا بساط رژیم صهیونیستی که تهدیدی برای همه امت اسلامی و جهان است، برچیده شود.

شیرین استقرار صلح و امنیت را منوط به نابودی رژیم صهیونیستی بیان کرد و افزود: دستور صریح قرآن و پیامبر اکرم (ص) است که نباید به دشمنان به ویژه یهود و صهیونیسم مجال و فرصت خودنمایی داد بلکه باید با قدرت در برابر فزون‌خواهی و فزون‌طلبی آنها ایستاد.

وی هدف برخی کشورها را در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قابل تأمل توصیف کرد و ادامه داد: آنها نمی‌دانند که رژیم صهیونیستی در سایه این عادی‌سازی روابط، تلاش می‌کند تا جامعه اسلامی، منطقه خاورمیانه و آذرنشین را میدان تاخت و تاز آمال شوم خود قرار دهد.

شیرین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به هیچ وجه کشورهای منطقه نباید دست دوستی به سمت رژیم کودک‌کش صهیونیستی دراز کنند که ما از کشور ترکیه و آذربایجان و سران آنها انتظار داریم تا به هوش بیایند و اجازه ندهند تا سرانه این رژیم در منطقه حاضر شده و به انواع دسیسه‌ها روی بیاورند.

وی هدف رژیم صهیونیستی را نفوذ در منطقه آذربایجان و ضربه زدن به وحدت و پیکره انسجام امت اسلامی بیان کرد و گفت: باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و همچنان رژیم صهیونیستی را تهدیدی بزرگ بدانیم و همیشه بر این اعتقاد و باور باشیم که آذربایجان جای رژیم صهیونیستی نیست بلکه جای واقعی آنها وسط جهنم است.

شیرین اهانت رژیم صهیونیستی را در برابر جامعه اسلامی، دینی و عهدشکنی‌های مختلف یادآور شد و اضافه کرد: ما با شعار «هیهات مناالذله» به اسرائیل اعلام می‌کنیم که هرگز دست دوستی به تو دراز نخواهیم کرد و عادی‌سازی روابط برخی کشورها اهانت به قرآن، پیامبر و مرجعیت امت اسلامی است که باید دست از این حرکت خبیث و ناپاک برداشته شود.

وی بیان کرد: به جای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، کشورهای منطقه باید به فکر رفاه و آسایش امت خود باشند چرا که عادی‌سازی روابط پشت کردن به آرمان بلند قدس شریف است.

مدیر شبکه قدس تی.وی کشور ترکیه تصریح کرد: در ۱۹ ژانویه همان‌گونه که ملت آذربایجان از دست کمونیسم رهایی پیدا کرد، روزی ملت فلسطین نیز از دست رژیم صهیونیستی آزاد شده و شعار «هیهات مناالذله» را سر خواهند داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا