سیاسی

روزنامه زاکانی: وزرای پیشنهادی برای وزارت فرهنگ دولت چهاردهم نمی‌‌توانند با عملکرد وزیر فرهنگ رئیسی برابری کنند

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران مدعی شد وزاری پیشنهادی برای وزارت فرهنگ دولت چهاردهم نخواهند توانست با عملکرد وزیر فرهنگ رئیسی برابری کنند!

 

به گزارش همشهری، در چند روز گذشته نام افرادی به‌عنوان گزینه پیشنهادی از سوی شورای راهبری انتخاب کابینه دولت چهاردهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رسانه‌های مختلف مطرح شده‌است. تکرار نام این افراد در روزهای اخیر نشان می‌دهد که به‌احتمال زیاد وزیر فرهنگ دولت چهاردهم از میان همین افراد انتخاب خواهد شد. با شناخت‌نسبی که از گزینه‌های مطرح‌شده دارم، قصد دارم یک ادعا یا بهتر است بگویم یک پیش‌داوری و شاید درست‌تر پیش‌بینی درخصوص مقایسه عملکرد ۲ وزیر فرهنگ دولت سیزدهم و وزیر فرهنگ دولت چهاردهم ارائه دهم.

 

این روزنامه افزوده است: هیچ وزیر پیشنهادی‌ای برای وزارت فرهنگ دولت چهاردهم نخواهد توانست در سطح عملکرد ذکرشده با وزیر فرهنگ دولت سیزدهم برابری کند. وزیر در جمهوری اسلامی همیشه وقت کم دارد. وزیر فرهنگ دولت سیزدهم تقریبا هر روز از ۶صبح تا ۱۲شب و حتی در بسیاری از روزهای تعطیل فعالیت مستمر داشته است و این در حالی بود که محافظان ایشان و کارمندان دفتر وزارتی شیفت عوض می‌کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا