روایت مخبر از «سربازنامه»/ جشنواره‌های «فجر» قوی‌تر برگزار می‌شود

Print Friendly, PDF & Email

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

روایت مخبر از «سربازنامه»/ جشنواره‌های «فجر» قوی‌تر برگزار می‌شود

روایت مخبر از «سربازنامه»/ جشنواره‌های «فجر» قوی‌تر برگزار می‌شود

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه مراسم رونمایی از روایت موسیقایی سربازنامه از عزم جدی دولت برای برگزاری رویدادهای مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر معاون رئیس جمهوری شامگاه روز دوشنبه دوازدهم دی‌ماه در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از روایت موسیقایی «سربازنامه» با خوانندگی پرواز همای که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان عالی کشور در تالار وحدت برگزار شد درباره این برنامه گفت: به اعتقاد من چنین برنامه‌هایی کمترین کاری است که در مقابل بزرگی شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توانستیم انجام دهیم.

وی افزود: من از همه دستگاه‌های اجرایی و گروه‌هایی که طی روزهای گذشته و مراسم امروز درباره رشادت‌های شهید سلیمانی آثار ارزشمندی را تولید کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم و باید بگویم امشب وقتی این آثار را گوش دادم گریه کردم.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر مبنی بر نحوه همکاری دستگاه‌های دولتی در برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های کشور قوی‌تر و وسیع‌تر از دوره‌های گذشته تمامی رویدادهای مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می‌کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا