رمز توفیقات شهید سلیمانی عمل به فرامین ولایت بود

Print Friendly, PDF & Email

سردار حاجی‌زاده:

رمز توفیقات شهید سلیمانی عمل به فرامین ولایت بود

رمز توفیقات شهید سلیمانی عمل به فرامین ولایت بود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رمز توفیقات الهی شهید سلیمانی، ولایتمداری محض او و عمل به فرامین و تدابیر ولایت بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جشنواره مالک اشتر این نیرو با اشاره به ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ده‌ها هزار نفر از عزیزان و از قشرهای مختلف کشور به شهادت رسیدند و در بین جمع کثیر شهدا که هر کدام دارای مقامات دنیوی و اخروی هستند، یک نفر مانند حاج قاسم سلیمانی در جایگاهی قرار می‌گیرد که سیدالشهدای شهیدان کشور می‌شود و این مقام را خداوند به ایشان عنایت فرموده است.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: نحوه شهادت شهید سلیمانی یک شیوه ممتازی بود که توسط شقی‌ترین افراد و به دستور مستقیم رئیس جمهور یکی از ابرقدرت‌های جهان صورت گرفت که این کار در خارج از میدان نبرد و به صورت ناجوانمردانه صورت گرفت و یک ارتش را درگیر این عملیات کرده بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: بعد از شهادت نیز آن تشییع پیکر حاج قاسم که میلیون‌ها نفر از تمامی اقشار مردم و فارغ از جهت‌های سیاسی و با همدلی حضور پیدا کردند که یک امر بی نظیری است که خداوند عزوجل این عزت و عشق حاج قاسم را در دل مردم قرار داد.

وی با اشاره به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری از رفتار و منش این شهید بزرگوار به عنوان مکتب سلیمانی نام می‌برد و این موضوع یک موضوع ساده‌ای نیست و مشخص می‌کند یک عملی در رفتار حاج قاسم وجود دارد که اینگونه مقامی را خداوند به ایشان اعطا می‌کند که به نظر بنده رمز به دست آوردن این توفیقات الهی، ولایتمداری محض ایشان و عمل به فرامین و تدابیر ولایت بوده است.

سردار حاجی‌زاده در پایان تاکید کرد: ما هم اگر بخواهیم در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم و گوشه‌ای از مقام حاج قاسم را کسب کنیم، باید ولایتمدار بوده و به فرامین و تدابیر عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا