اقتصادی

رفع مشکلات مسافران و زائران در کاهش تاخیرهای پروازی ضرورت دارد – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم امروز (چهارشنبه، ۳۱ مردادماه) در حاشیه بازدید از فرودگاه امام خمینی (ره) و نحوه خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی، گفت: حسب وظیفه در نخستین روز کاری بازدید از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفت. هدف از این بازدید ارزیابی زیرساخت‌های فرودگاهی و میزان رضایتمندی مسافران از سفرها بود.

وی با تاکید بر اینکه در جریان این بازدید زیرساخت‌های فرودگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: تمامی تلاش همکاران فرودگاهی و دیگر مجموعه‌های دست‌اندرکاران این است تا سفرها با بهترین کیفیت و کمترین مشکلات انجام شود. البته مشکلاتی در تأخیر پروازها و همچنین خدمات رسانی به مسافران وجود دارد که تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی‌های آتی به کمترین حد خود برسد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با دعای خیر زائران که نثار دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی می‌شود اتفاقات خوبی در آینده برای کشور رقم بخورد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به برنامه دولت برای کاهش تأخیرهای پروازی و مشکلات برخی از ایرلاین‌ها در این باره توضیح داد: قطعاً بررسی‌های ویژه‌ای انجام خواهد شد. البته محدودیت‌هایی وجود دارد که مردم نیز به آن واقف هستند اما از نظر مدیریتی اصلاحاتی انجام می‌شود.

عضو کابینه دولت چهاردهم از مردم خواست تا با همراهی و دعا برای مجموعه دولت، برای سربلندی ایران نقش ایفا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا