استان ها

رفع بیش از ۳۹ هزار مورد رفع قطعی گاز در استان قزوین – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین قافله‌باشی با بیان این مطلب که سال گذشته سال پرکاری برای مجموعه شرکت گاز استان بود، افزود: در سال گذشته ۳۹ هزار و ۹۶۹ مورد رفع قطعی گاز در مرکز استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته در مرکز استان ۷ هزار و ۱۶۹ اشتراک‌پذیری جدید و ۳ هزار ۳۶۱ تعویض کنتور و رگلاتور انجام شد.

قافله‌باشی تعداد کنتورهای تعویض شده در مرکز استان را نزدیک به ۱۲۰۰ مورد دانست و گفت: در سال ۱۴۰۲ در مرکز استان بیش از ۱۰ هزار مورد رفع نشتی درجه ۲ و حدود ۳۵۰ مورد رفع نشتی درجه یک انجام داده‌ایم.

رئیس بهره‌برداری گاز مرکز استان همچنین اذعان داشت: در طول سال گذشته با زحمات همکاران مجموعه ۵۷۳ مورد تعمیرات ایستگاه‌های گاز صورت گرفته و ۸۳۶ مورد جمع آوری، نصب و جابجایی کنتور داشته‌ایم.

وی با بیان این مطلب که مرکز قزوین با جای دادن بیشترین بخش از جمعیت استان در خود، نیازمندی‌های زیادی دارد و تلاش همکاران ما این است که در کمترین زمان همه نیازمندی‌ها را پوشش دهند.

قافله‌باشی خدمت‌دهی به شهروندان را توفیق خداوند دانست و اضافه کرد: ارائه همه خدمات حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم در این مجموعه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا