ورزشی

رضایت ملی‌پوش گلبال از نتیجه اولین رقابت در پارالمپیک/ نارضایتی سرمربی از گل‌های خورده

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

بهترین بازیکن دیدار تیم‌های گلبال ایران و فرانسه ابراز امیدواری کرد که تیم ایران روی سکوی پارالمپیک قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، حسن جعفری، ملی‌پوش تیم گلبال پس از برتری ایران مقابل فرانسه در مرحله مقدماتی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کرد: بازی خوبی بود. همیشه اولین دیدار در هر تورنمنتی سخت است، با این وجود توانستیم با شکست فرانسه گام اول را محکم برداریم. امیدوارم فردا بازی خوبی با برزیل انجام بدهیم و در نهایت از گروه‌مان صعود کنیم و در دور بعدی با تیم آسان‌تری برخورد کنیم.

وی درباره حریف فردای تیم ملی گفت: برزیل قهرمان پارالمپیک است. خوشبختانه در مرحله گروهی با هم روبه‌رو می‌شویم و اگر در مرحله حذفی برنده شویم و به فینال برسیم، دیگر با این تیم تا دیدار نهایی روبه‌رو نخواهیم شد.

جعفری با بیان این که جدال‌های ایران و آمریکا ، دیگر حریف ایران در مرحله گروهی همیشه برابر بوده است، گفت: ما آماده‌ایم که نتیجه خوبی بگیریم. مردم دعا کنند که روی سکو برویم و اول شویم تا دل آنها را شاد کنیم.

وی که هشت گل در بازی امروز به ثمر رساند، در پایان گفت: با وجود این تعداد گلی که به ثمر رساندم، اما به آقای گلی فکر نمی‌کنم و هدفم ارائه بهترین بازی است و به نتیجه دلخواه برسیم.

محمدرضا دوستی: از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم

سرمربی تیم ملی گلبال ‌نیز پس از پیروزی تیمش برابر فرانسه گفت: این پیروزی و نتیجه آن‌ برای شروع کار خوب بود اما از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم.

محمدرضا دوستی سرمربی تیم ایران نیز پس از پایان این بازی گفت: دیدار برابر فرانسه رقابتی نبود که برای ما ایجاد فشار کند، در واقع فضایی که جمعیت تماشاگران در سالن ایجاد کرده بودند بیشتر باعث ایجاد فشار روی بازیکنان شده بود. این موضوعی بود که روز گذشته در مورد آن‌ به بازیکنان هشدار داده بودم و تاکید داشتم که ۵ هزار تماشاگر در سالن حضور خواهند داشت و تیم‌شان را تشویق می کنند. در این شرایط و در همان دقایق ابتدایی دو گل دریافت کردیم اما به مرور بر شرایط مسلط شدیم.

او با اشاره به زمین مسابقه و نو بودن کف پوش آن گفت: سه توپ ما پنالتی شد که البته آن‌ها را به گل تبدیل کردیم، برای شروع کارمان خوب بود. البته از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم.

سرمربی تیم ملی گلبال با یادآوری این که دومین دیدار تیمش در بازی های پارالمپیک‌ روز شنبه مقابل برزیل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: قطعا برای این بازی تیم حریف تماشاگر زیادی ندارد و از این حیث شرایط برای ما بهتر خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا