رسانه‌های جهاد، رسانه‌های نظام هستند/این نهاد موضع‌گیری له یا علیه گروه‌های سیاسی نخواهد داشت

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه این نهاد هیچ‌گونه موضع‌گیری له یا علیه افراد و گروه‌های سیاسی نخواهد داشت، ادامه داد: رسانه‌های جهاد دانشگاهی رسانه‌های نظام هستند و به همین دلیل نباید در اختیار یک جریان‌ سیاسی خاص قرار داده شوند و باید عدالت رسانه‌ای در این خصوص رعایت شود.

به گزارش هشت صبح، سیدیوسف حسینی با اشاره به‌ اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، سیاست‌ها و برنامه‌های این نهاد را برای برگزاری انتخابات پُرشور تشریح کرد و همچنین به تشریح نگاه مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات پرداخت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: از آغاز پیروزی انقلاب تا امروز، در همه مسائل مهم، در همه مسؤولیت‌های اساسی کشور، مردم بودند که نقش ایفا کردند.

مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی با اشاره به نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی ایسپا در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت چهار اصل مهم مورد نظر رهبری برای انتخابات در کشورمان است.

وی در ادامه با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای انتخابات پیش رو از توجه رسانه‌های جهاد دانشگاهی به این موضوع سخن گفت.

حسینی ادامه داد: با هدف صیانت از اعتبار و جایگاه جهاد دانشگاهی به‌عنوان نهادی انقلابی و همچنین کمک به برگزاری باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دستورالعمل حضور جهادگران در انتخابات اسفندماه ابلاغ شده تا به‌گونه‌ای عمل نشود که خدشه‌ای به نام بلند جهاد دانشگاهی وارد شود.

به نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی، مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه این نهاد هیچ‌گونه موضع‌گیری له یا علیه افراد و گروه‌های سیاسی نخواهد داشت، ادامه داد: رسانه‌های جهاد دانشگاهی رسانه‌های نظام هستند و به همین دلیل نباید در اختیار یک جریان‌ سیاسی خاص قرار داده شوند و باید عدالت رسانه‌ای در این خصوص رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: همه این اقدامات برای برگزاری انتخابات شکوهمند در کشورمان است.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا