سیاسی

رسانه‌های امریکایی: یک تبعه پاکستانی مرتبط با ایران به طرح‌ریزی برای ترور ترامپ متهم شد / ایران: هیچ گزارشی در این رابطه از دولت آمریکا دریافت نکرده‌ایم؛ این روش با سیاست تهران در تحت پیگرد قضایی قرار دادن قاتل شهید سلیمانی مغایرت دارد

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایرنا: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل به ادعاهای ضد ایرانی درباره اتهامات یک پاکستانی متهم به انجام ترورهای سیاسی در خاک آمریکا از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا واکنش نشان داد.

 

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالات درباره ادعاهای ضد ایرانی درباره یک پاکستانی متهم به ترورهای سیاسی در خاک آمریکا از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور گفت: «ما هیچ گزارشی در این رابطه از دولت آمریکا دریافت نکرده‌ایم. اما روشن است که این روش با سیاست دولت ایران در تحت پیگرد قضایی قرار دادن قاتل شهید سلیمانی مغایرت دارد.»

 

بر اساس ادعای رسانه های آمریکایی، وزارت دادگستری این کشور مدعی است که یک تبعه پاکستانی ۴۶ ساله به نام آصف مرچنت مظنون به همکاری با جمهوری اسلامی ایران برای برنامه ‌ریزی به منظور ترور شخصیت‌هایی از جمله ترامپ متهم شده است.

 

رسانه های آمریکایی ادعا کرده اند بر اساس کیفرخواستی که روز سه‌شنبه منتشر شده است این پرونده باعث شده که دولت آمریکا ملاحظات امنیتی دونالد ترامپ و چند مقام آمریکایی را افزایش دهد.

 

یک مقام آمریکایی ادعا کرده است که تحقیقات پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) نشان می‌دهد ترامپ و چند مقام کنونی و سابق آمریکا هدف این نقشه بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا