ورزشی

ربیعی: ۳ غایب ذوب‌آهن برابر نساجی/درباره روند ذوب‌آهن آخر فصل صحبت کنیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دوست دارم تیمم نسبت به سال گذشته امتیازات بیشتری کسب کند، بودجه محدودی داشتیم و بازیکنان زیادی از دست دادیم، اما سعی می‌کنیم در پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

محمد ربیعی در حاشیه تمرین این تیم پیش از تقابل با نساجی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند. 

او با اشاره به حذف از جام حذفی در ضربات پنالتی افزود: در بازی تراکتور ضربات پنالتی خوبی نداشتیم، ۲ تا ۳ بازیکنی که می‌توانستند برای ما پنالتی بزنند، در زمان بازی تعویض شدند و مجبور بودیم از بازیکن امید خود برای زدن ضربه آخر استفاده کنیم. در طول فصل هم ۲ پنالتی از دست دادیم، امیدوارم در ادامه فصل این مشکل را حل کنیم. 

ربیعی با بیان انگیزه خاص نساجی در دیدار با تیمش، تصریح کرد: بازیکنان ما باید درک کنند که ما هم باید برای هدف خود و ارتقای ذوب‌آهن تلاش کنیم، با نهایت تمرکز کار خود را انجام می‌دهیم.درست است که فاصله زیادی بین بردهای خانگی‌ ما بود اما آخرین بار مقابل تراکتور در خانه پیروز شدیم‌.

او ادامه داد: در بازی‌های بیرون از اصفهان روند بسیار خوبی داشتیم، از بازی‌های داخل خانه انتظار بیشتری داشتم و سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم. 

ربیعی در خصوص شرایط ذوب‌آهن و تحلیل‌هایی که در خصوص عملکرد این فصل وجود دارد گفت: آخر فصل راجب آن صحبت خواهم کرد، در ۲ سال گذشته تیم‌های من رتبه پنجم و ششم را کسب کردند، دوست دارم تیمم نسبت به سال گذشته امتیازات بیشتری کسب کند، بودجه محدودی داشتیم و بازیکنان زیادی از دست دادیم اما سعی می‌کنیم در پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا