ورزشی

ربیعی: همه تیم‌ها با شرایط آرمانی‌شان فاصله دارند/ نگاه مثبت به چالش‌هایمان داریم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم فقط باید در حالت بازی خارج از خانه و شرایط پرواز باشد. سعی می‌کنیم به این چالش مثبت نگاه کنیم و در نهایت بتوانیم گلیم‌مان را از آب بیرون بکشیم.

به گزارش ایسنا، ذوب آهن و هوادار فردا (جمعه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: با توجه به مدت زمان کوتاهی که امسال تیم‌ها برای آماده‌سازی داشتند، هنوز همه تا مرز آرمانی خود فاصله دارند. هوادار تیم خوبی است که با کادر فنی مجرب سال‌ها سابقه حضور در لیگ‌برتر دارد. فکر می‌کنم بازی دشواری داریم و تلاشمان برای ارائه بازی بهتر نسبت به هفته قبل انجام می‌دهیم. امیدوارم علاقمندان به فوتبال در مشهد نیز به ورزشگاه بیایند.

او افزود: پس از این ۳ بازی در فیفا دی حدودا ۱۰ روزه، زمانی برای آماده‌سازی مجدد و رسیدن به شرایط بهتری داریم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه یکی از بازیکنانمان (لطیفی) در تمرین دیروز دچار آسیب از ناحیه مچ پا شد، درباره میزبانی ذوب‌آهن در مشهد، گفت: ورزشگاه فولادشهر در حال آماده‌سازی برای تیم ملی است و وظیفه مجموعه ذوب‌آهن است که هر کاری برای تیم ملی می‌تواند، انجام دهد.

ربیعی با اشاره به درگیر بودن ورزشگاه فولادشهر برای بازی تیم ملی و عدم امکان میزبانی ذوب‌آهن، تصریح کرد: اصلاحاتی در جهت حرفه‌ای سازی باید انجام می‌شد که در حال انجام است ولی به لحاظ فنی برای ما سخت است. هفته قبل با پرسپولیس در اراک بازی کردیم. دو هفته دیگر باید به خرم‌آباد و تبریز برویم که تیم فقط باید در حالت بازی خارج از خانه و شرایط پرواز باشد. سعی می‌کنیم به این چالش مثبت نگاه کنیم و در نهایت بتوانیم گلیم‌مان را از آب بیرون بکشیم.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا